Εκπαιδευτική Ρομποτική - 3D Εκτυπώσεις - Διαδίκτυο των Πραγμάτων
Περιγραφή θέματος
-
Γενικά
-
Βοηθητικό υλικό
-
Φόρουμ
-
Εδώ μπορείτε να κάνετε τις ερωτήσεις σας
-
-
-
ΠροβολήΜετά την ολοκλήρωση αυτής της ενότητας ως εκπαιδευόμενοι θα μπορέιτε να:
- περιγράψετε το μοντέλο χρωμάτων RGB
- αναφέρετε τη διαφορά μεταξύ ενός LED RGB και ενός απλού χρωματιστού LED
- να διακρίνετε και να χρησιμοποιείτε τους ακροδέκτες ενός LED RGB
- δημιουργήσετε ένα κύκλωμα με LED RGB
- προγραμματίσετε το NodeMCU για να αλλάζει το χρώμα ενός LED RGB με το smartphone
- να δημιουργήσετε ένα έργο ZeRGBa στο smartphone σας
-
ΠροβολήΜετά την ολοκλήρωση αυτής της ενότητας ως εκπαιδευόμενοι θα μπορείτε να:
- περιγράψετε τη συσκευή Relay και τις χρήσεις της
- δημιουργήσeτε ένα κύκλωμα με ένα ρελέ και ένα NodeMCU για να ελέγξετε μια συσκευή υψηλής ή χαμηλής τάσης με τα smartphones σας
- να δημιουργείτε τον κώδικα για να επικοινωνήσει το smartphone με το αντίστοιχο κύκλωμα
- δημιουργήσετε ένα έργο που θα διαχειρίζεται το ρελέ στην εφαρμογή Blynk
-
Μετά την ολοκλήρωση αυτής της ενότητας ως εκπαιδευόμενοι θα μπορείτε να:
- δημιουργήσετε ένα κύκλωμα που συνδυάζει πολλά ηλεκτρονικά στοιχεία για να προσομοιώσει τη λειτουργία ενός αυτόνομου κλιματιστικού
- δημιουργήσετε ένα πρόγραμμα για να αυτοματοποιήσετε τη διαδικασία και να επικοινωνείτε με το smartphone τους
- δημιουργήσετε
ένα έργο Blynk για την επίβλεψη του ιστορικού και των τρεχουσών
περιβαλλοντικών συνθηκών του χώρου εγκατάστασης του κλιματιστικού
-
Προβολή Λάβετε βαθμό Λάβετε βαθμό επιτυχίας
-
Ανάθεση εργασίαςΚάντε μια υποβολή Λάβετε βαθμό
-
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε οτιδήποτε αφορά τις δραστηριότητες της συγκεκριμένης ημέρας με άλλους μαθητές και εκπαιδευτές. Ασκήσεις, λύσεις κουίζ, ιδέες για να γίνει αυτό το μάθημα καλύτερο και φυσικά.........πιο διασκεδαστικό!
-