Skip to main content
elearn.ellak.gr
  • Home
  • More
English ‎(en)‎
English ‎(en)‎ Ελληνικά ‎(el)‎
You are currently using guest access
Log in
Home
  1. fossbot_dimotiko
  2. 4γ_Το ρομπότ σχηματίζει πολλά τετράγωνα
Assignment

4γ_Το ρομπότ σχηματίζει πολλά τετράγωνα

4γ_Το ρομπότ σχηματίζει πολλά τετράγωνα

Completion requirements
View Make a submission Receive a grade
Opened: Monday, 23 January 2023, 8:00 AM
Due: Tuesday, 11 April 2023, 8:00 AM

Διδακτικοί στόχοι

Στο τέλος της δραστηριότητας θα είστε σε θέση να:

  • χρησιμοποιείτε επαναληπτική δομή με καθορισμένο αριθμό επαναλήψεων
  • χρησιμοποιείτε εμφωλευμένη επαναληπτική δομή

Το ρομπότ σχηματίζει πολλά τετράγωνα

ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

Το ρομπότ σχηματίζει ένα τετράγωνο και στη συνέχεια στρίβει κατάλληλα έτσι ώστε να ξανασχηματίσει ένα τετράγωνο και να ξαναστρίψει κ.ο.κ. Σταματάει την κίνησή του όταν έχει σχηματίσει 6 τετράγωνα.


ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ:
  1. Επιλέγετε το εικονίδιο της δημιουργίας καινούργιου προγράμματος .
  2. Πληκτρολογείτε για όνομα του καινούριου πρότζεκτ: πολλά τετράγωνα κι επιλέγετε Εντάξει.
  3. Πληκτρολογείτε για την περιγραφή του προγράμματος: εμφωλευμένη επανάληψη 2 κι επιλέγετε Εντάξει.
  4. Δημιουργείτε το παρακάτω πρόγραμμα το οποίο παρουσιάζεται ως ημιδομημένο και το  συμπληρώνετε κατάλληλα ώστε να υλοποιείται το σενάριο.

    Λάβετε υπόψη σας τις παρακάτω παρατηρήσεις:
     
    ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:
    • Το χρώμα στα τετράγωνα, στην πρώτη εικόνα, το θέσαμε για να είναι σαφής ο σχηματισμός που θα πρέπει να κάνει το ρομπότ κατά την κίνησή του. Φυσικά, το δικό μας ρομπότ δεν σχηματίζει με χρώματα αλλά στο πραγματικό ρομπότ θα μπορούσαμε να είχαμε θέσει ένα μολύβι στην οπή που διαθέτει.
    • Ο εσωτερικός βρόγχος (θέση 2 και θέση 3) είναι αυτός που σχηματίζει το τετράγωνο.
    • Έξω από τον εσωτερικό βρόγχο στην εντολή "Στρίψε δεξιά 60 μοίρες" έχουμε θέσει το "60" ως να έχει ρυθμιστεί από Διαχειριστικό περιβάλλον να στρίβει το ρομπότ  60 μοίρες.
    • Ο εξωτερικός βρόγχος (θέση 1) είναι αυτός που θα ολοκληρώσει το σχήμα.
    • Λάβετε υπόψη σας (με βάση και την πρώτη εικόνα που παραθέτουμε) ότι τα τετράγωνα ισοκατανέμονται στο επίπεδο.
    • ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ: Παρακαλώ πολύ, δείτε το προγραμματιστικά και μόνο. Ήδη έχουμε δώσει ως πρόβλημα στους δημιουργούς του προγραμματιστικού περιβάλλοντος τη δυσκολία στον ορισμό των μοιρών για τη στροφή, έτσι ώστε, στην επόμενη έκδοση που θα συνοδεύει το fossbot, να υπάρχει διαθέσιμη η εντολή "στρίψε.... δεξιά" όπως υπάρχει αντίστοιχα και η εντολή "Προχώρα μπροστά.... εκατοστά". Το σκεπτικό του προγράμματος έχει παιδαγωγική αξία καθώς ωθεί τα παιδιά να σκεφτούν πώς να "μοιράσουν" τις μοίρες του επιπέδου για να ισομοιράσουν την ανάπτυξη των τετραγώνων.

  5. Επιλέξτε Αποθήκευση για να αποθηκευτεί το πρόγραμμά σας.

Παραδοτέο


  • Στιγμιότυπο οθόνης (Αρχείο)
  • Έγγραφο (Αρχείο)
  • URL (Κείμενο)
  • Πρόταση - Λέξη (Κείμενο)
  • Δημοσίευση σε Forum

Αποθηκεύστε το αρχείο. Για να βαθμολογηθείτε γι αυτή τη δραστηριότητα στείλετε το αρχείο σας.

◄ 4β_Το ρομπότ περιτρέχει μια γωνία με εμπόδια
fossbot_lite_obstacle1.ttt ►
You are currently using guest access (Log in)
Data retention summary
Get the mobile app
Powered by Moodle