Skip to main content
elearn.ellak.gr
  • Home
  • More
English ‎(en)‎
English ‎(en)‎ Ελληνικά ‎(el)‎
You are currently using guest access
Log in
Home
  1. Ανοιχτά Μαθήματα στα Ελληνικά
  2. Μαθήματα Ψηφιακών Δεξιοτήτων
  3. fossbot_dimotiko
  4. 5β_Ο χρόνος που πέρασε
Assignment

5β_Ο χρόνος που πέρασε

5β_Ο χρόνος που πέρασε

Completion requirements
View Make a submission Receive a grade
Opened: Monday, 30 January 2023, 11:00 PM
Due: Tuesday, 11 April 2023, 11:00 PM

Διδακτικοί στόχοι

Στο τέλος της δραστηριότητας θα είστε σε θέση να:

  • χρησιμοποιείτε επαναληπτική δομή με συνθήκη
  • εξοικειωθείτε με τους τελεστές
  • συνδυάσετε μία ποικιλία παλετών εντολών

Ο χρόνος που πέρασε

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
  1. Κατά την εγκατάσταση έχουν δημιουργηθεί τρία (3) εικονίδια στην Επιφάνεια εργασίας, τα οποία αντιστοιχούν στον φάκελο Coppelia_Scenes, στο FossBot Simulator και CoppeliaSim Edu.
  2. Ανοίγετε τον φάκελο Coppelia_Scenes και από εκεί διπλοπατάτε σε όποια σκηνή θέλετε να χρησιμοποιήσετε. Έτσι ανοίγει με το Coppelia μία συγκεκριμένη σκηνή.
  3. Επιλέγετε Start/ resume simulation.  Αν θέλετε να βλέπετε και το παράθυρο της προσομοίωσης και το προγραμματιστικό περιβάλλον ταυτόχρονα μπορείτε  να επιλέξετε σε Επαναφορά ώστε να υπάρχει χώρος στην οθόνη σας για να βλέπετε και το προγραμματιστικό περιβάλλον.
    (Εάν δεν σας ενδιαφέρει να βλέπετε ταυτόχρονα το πρόγραμμα και την προσομοίωση, μπορείτε να έχετε τα δύο περιβάλλοντα σε πλήρη οθόνη).
    ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Εάν δεν έχετε πατήσει το  Start/ resume simulation  τότε ΔΕΝ θα μπορέσει να "τρέξει" η προσομοίωση του ρομπότ κι ενώ θα το έχετε θέσει, για παράδειγμα, να κινηθεί, αυτό δεν θα ανταποκρίνεται.
  4. Από την Επιφάνεια Εργασίας διπλοπατάτε στο FossBot Simulator. Έτσι ανοίγει και το προγραμματιστικό περιβάλλον (σε μια καρτέλα του περιηγητή που χρησιμοποιείτε - συνιστάται έντονα να ανοίγετε το FossBot Simulator με το Chrome).

ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

Το ρομπότ .....
Καλείστε να γράψετε εσείς το σενάριο. Μπορείτε να σκεφτείτε το σενάριο χωρίς να υλοποιήσετε το πρόγραμμα είτε υλοποιώντας το.

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ:
  1. Επιλέγετε το εικονίδιο της δημιουργίας καινούργιου προγράμματος .
  2. Πληκτρολογείτε για όνομα του καινούριου πρότζεκτ: χρόνος που πέρασε κι επιλέγετε Εντάξει.
  3. Πληκτρολογείτε για την περιγραφή του προγράμματος: επανάλαβε μέχρι3 κι επιλέγετε Εντάξει.
  4. Δημιουργείτε το πρόγραμμα:
     
    ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:
    Α) Όταν επιλέξετε να τρέξει το πρόγραμμα, θα εμφανιστεί επίσης κι ένα μήνυμα στην οθόνη σας: Ο κώδικας τρέχει με επιτυχία! Εφόσον θέλετε να ξανατρέξετε το πρόγραμμα θα πρέπει να κλείσετε αυτό το μήνυμα για να μπορέσετε να επιλέξετε και πάλι Τρέξε το πρόγραμμα!
  5. Επιλέξτε Αποθήκευση για να αποθηκευτεί το πρόγραμμά σας.
  6. Πώς συμπεριφέρεται το Fossbot όταν "τρέξετε" το παραπάνω πρόγραμμα; Δηλαδή, ποιο θα ήταν το σενάριο που θα αντιστοιχούσε σε αυτό το πρόγραμμα; Θα χρειαστεί να κάνετε αναφορά σε κάθε εντολή.

    Ξεκινάτε περιγράφοντας:

    Το ρομπότ...

Παιδαγωγική Αξιοποίηση

  • Οι μαθητές κι οι μαθήτριες αναγνωρίζουν την αξία της επαναληπτικής δομής της οποίας εκτελούνται οι εντολές μέχρι να ικανοποιηθεί μια συνθήκη. Καλό είναι να αναφερθούν και παραδείγματα από την καθημερινή ζωή. 

Παραδοτέο


  • Στιγμιότυπο οθόνης (Αρχείο)
  • Έγγραφο (Αρχείο)
  • URL (Κείμενο)
  • Πρόταση - Λέξη (Κείμενο)
  • Δημοσίευση σε Forum

Για να βαθμολογηθείτε γι αυτή τη δραστηριότητα καταγράψτε στο online κείμενο το σενάριο που θα πρέπει να αντιστοιχεί στο παραπάνω πρόγραμμα.

◄ 5α_Ένα ζικ ζακ για το Fossbot
5γ_Εμπόδιο και σένσορας φωτός ►
You are currently using guest access (Log in)
Data retention summary
Get the mobile app
Powered by Moodle