Skip to main content
elearn.ellak.gr
  • Home
  • More
English ‎(en)‎
English ‎(en)‎ Ελληνικά ‎(el)‎
You are currently using guest access
Log in
Home
  1. Ανοιχτά Μαθήματα στα Ελληνικά
  2. Μαθήματα Ψηφιακών Δεξιοτήτων
  3. fossbot_dimotiko
  4. 9α_Το Fossbot κινείται επάνω σε τραπέζι
Assignment

9α_Το Fossbot κινείται επάνω σε τραπέζι

9α_Το Fossbot κινείται επάνω σε τραπέζι

Completion requirements
View Make a submission Receive a grade
Opened: Tuesday, 28 February 2023, 8:00 AM
Due: Tuesday, 11 April 2023, 8:00 AM

Διδακτικοί στόχοι

Στο τέλος της δραστηριότητας θα είστε σε θέση να:

  • χρησιμοποιείτε αισθητήρα εδάφους
  • αντιληφθείτε ότι οι αισθητήρες εδάφους δεν χρησιμοποιούνται μόνο για την ανίχνευση της μαύρης γραμμής

Το Fossbot κινείται επάνω σε τραπέζι

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
  1. Κατά την εγκατάσταση έχουν δημιουργηθεί τρία (3) εικονίδια στην Επιφάνεια εργασίας, τα οποία αντιστοιχούν στον φάκελο Coppelia_Scenes, στο FossBot Simulator και CoppeliaSim Edu.
  2. Κατεβάζετε το αρχείο fossbot_table.ttt στον υπολογιστή σας και το αντιγράφετε στον φάκελο Coppelia_Scenes.
    Βρίσκετε το αρχείο σας στο Πόροι - Πηγές στο τέλος της ενότητας.
  3. Ανοίγετε τον φάκελο Coppelia_Scenes και από εκεί διπλοπατάτε στο fossbot_table.ttt. Έτσι ανοίγει με το Coppelia η συγκεκριμένη σκηνή.

  4. Επιλέγετε Start/ resume simulation.  Αν θέλετε να βλέπετε και το παράθυρο της προσομοίωσης και το προγραμματιστικό περιβάλλον ταυτόχρονα μπορείτε  να επιλέξετε σε Επαναφορά ώστε να υπάρχει χώρος στην οθόνη σας για να βλέπετε και το προγραμματιστικό περιβάλλον.
    (Εάν δεν σας ενδιαφέρει να βλέπετε ταυτόχρονα το πρόγραμμα και την προσομοίωση, μπορείτε να έχετε τα δύο περιβάλλοντα σε πλήρη οθόνη).
    ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Εάν δεν έχετε πατήσει το  Start/ resume simulation  τότε ΔΕΝ θα μπορέσει να "τρέξει" η προσομοίωση του ρομπότ κι ενώ θα το έχετε θέσει, για παράδειγμα, να κινηθεί, αυτό δεν θα ανταποκρίνεται.
  5. Από την Επιφάνεια Εργασίας διπλοπατάτε στο FossBot Simulator. Έτσι ανοίγει και το προγραμματιστικό περιβάλλον (σε μια καρτέλα του περιηγητή που χρησιμοποιείτε - συνιστάται έντονα να ανοίγετε το FossBot Simulator με το Chrome).

ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

Το ρομπότ βρίσκεται επάνω σε ένα τραπέζι και κινείται συνεχώς δεξιά- αριστερά. Κάθε φορά, όταν βρίσκεται στο άκρο του τραπεζιού κινείται λίγο προς τα πίσω, στρίβει 180 μοίρες και κινείται και πάλι ευθεία.

  1. Επιλέγετε το εικονίδιο της δημιουργίας καινούργιου προγράμματος .
  2. Πληκτρολογείτε για όνομα του καινούριου πρότζεκτ: το Fossbot επάνω σε τραπέζι κι επιλέγετε Εντάξει.
  3. Πληκτρολογείτε για την περιγραφή του προγράμματος: μεσαίος αισθητήρας κάτω κι επιλέγετε Εντάξει.
  4. Δημιουργείτε το πρόγραμμα:
      
    https://www.youtube.com/watch?v=5nLJV3Cp3lY
     

  5. Επιλέξτε Αποθήκευση για να αποθηκευτεί το πρόγραμμά σας.

Παραδοτέο


  • Στιγμιότυπο οθόνης (Αρχείο)
  • Έγγραφο (Αρχείο)
  • URL (Κείμενο)
  • Πρόταση - Λέξη (Κείμενο)
  • Δημοσίευση σε Forum

Αποθηκεύστε το αρχείο. Για να βαθμολογηθείτε γι αυτή τη δραστηριότητα στείλετε το αρχείο σας.

◄ Σκοπός - Στόχοι
9β_Το Fossbot τελικά πέφτει από το τραπέζι! Υπάρχουν κι ατυχήματα... ►
You are currently using guest access (Log in)
Data retention summary
Get the mobile app
Powered by Moodle