Skip to main content
elearn.ellak.gr
  • Home
  • More
English ‎(en)‎
English ‎(en)‎ Ελληνικά ‎(el)‎
You are currently using guest access
Log in
Home
  1. Ανοιχτά Μαθήματα στα Ελληνικά
  2. Μαθήματα Ψηφιακών Δεξιοτήτων
  3. fossbot_dimotiko
  4. 10α_Το Fossbot κινείται σε μια διαδρομή με εμπόδια
Assignment

10α_Το Fossbot κινείται σε μια διαδρομή με εμπόδια

10α_Το Fossbot κινείται σε μια διαδρομή με εμπόδια

Completion requirements
View Make a submission Receive a grade
Opened: Tuesday, 7 March 2023, 8:00 AM
Due: Tuesday, 11 April 2023, 8:00 AM

Διδακτικοί στόχοι

Στο τέλος της δραστηριότητας θα είστε σε θέση να:

  • χρησιμοποιείτε αισθητήρα εδάφους και αισθητήρα απόστασης
  • πειραματιζόσαστε με τις τιμές των αισθητήρων
  • αντιληφθείτε ότι η λογική της "Δοκιμής και πλάνης" έχει κι αυτή την αξία της

Το Fossbot κινείται σε μια διαδρομή με εμπόδια

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
  1. Κατά την εγκατάσταση έχουν δημιουργηθεί τρία (3) εικονίδια στην Επιφάνεια εργασίας, τα οποία αντιστοιχούν στον φάκελο Coppelia_Scenes, στο FossBot Simulator και CoppeliaSim Edu.
  2. Κατεβάζετε το αρχείο fossbot_cones.ttt στον υπολογιστή σας και το αντιγράφετε στον φάκελο Coppelia_Scenes.
    Βρίσκετε το αρχείο σας στο Πόροι - Πηγές στο τέλος της ενότητας.
  3. Ανοίγετε τον φάκελο Coppelia_Scenes και από εκεί διπλοπατάτε στο fossbot_cones.ttt. Έτσι ανοίγει με το Coppelia η συγκεκριμένη σκηνή.


  4. Επιλέγετε Start/ resume simulation.  Αν θέλετε να βλέπετε και το παράθυρο της προσομοίωσης και το προγραμματιστικό περιβάλλον ταυτόχρονα μπορείτε  να επιλέξετε σε Επαναφορά ώστε να υπάρχει χώρος στην οθόνη σας για να βλέπετε και το προγραμματιστικό περιβάλλον.
    (Εάν δεν σας ενδιαφέρει να βλέπετε ταυτόχρονα το πρόγραμμα και την προσομοίωση, μπορείτε να έχετε τα δύο περιβάλλοντα σε πλήρη οθόνη).
    ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Εάν δεν έχετε πατήσει το  Start/ resume simulation  τότε ΔΕΝ θα μπορέσει να "τρέξει" η προσομοίωση του ρομπότ κι ενώ θα το έχετε θέσει, για παράδειγμα, να κινηθεί, αυτό δεν θα ανταποκρίνεται.
  5. Από την Επιφάνεια Εργασίας διπλοπατάτε στο FossBot Simulator. Έτσι ανοίγει και το προγραμματιστικό περιβάλλον (σε μια καρτέλα του περιηγητή που χρησιμοποιείτε - συνιστάται έντονα να ανοίγετε το FossBot Simulator με το Chrome).

ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

Το ρομπότ κινείται ανάμεσα στους κώνους χρησιμοποιώντας μόνο τον αισθητήρα απόστασης που βρίσκεται στο εμπρόσθιο μέρος. Όταν φτάσει στο άκρο του σκηνικού, για να μην πέσει, χρησιμοποιώντας τον κεντρικό αισθητήρα εδάφους πηγαίνει προς τα πίσω μια απόσταση και σταματά.
  1. Επιλέγετε το εικονίδιο της δημιουργίας καινούργιου προγράμματος .
  2. Πληκτρολογείτε για όνομα του καινούριου πρότζεκτ: το Fossbot ανάμεσα σε κώνους κι επιλέγετε Εντάξει.
  3. Πληκτρολογείτε για την περιγραφή του προγράμματος: αισθητήρες εμπρός και κάτω κι επιλέγετε Εντάξει.
  4. Δημιουργείτε το πρόγραμμα:
     
     
    https://www.youtube.com/watch?v=1ov-wyNpu3E
     
  5. Επιλέξτε Αποθήκευση για να αποθηκευτεί το πρόγραμμά σας.

Παραδοτέο


  • Στιγμιότυπο οθόνης (Αρχείο)
  • Έγγραφο (Αρχείο)
  • URL (Κείμενο)
  • Πρόταση - Λέξη (Κείμενο)
  • Δημοσίευση σε Forum

Αποθηκεύστε το αρχείο. Για να βαθμολογηθείτε γι αυτή τη δραστηριότητα στείλετε το αρχείο σας.

◄ Σκοπός - Στόχοι
fossbot_cones.ttt ►
You are currently using guest access (Log in)
Data retention summary
Get the mobile app
Powered by Moodle