Skip to main content
elearn.ellak.gr
  • Home
  • More
English ‎(en)‎
English ‎(en)‎ Ελληνικά ‎(el)‎
You are currently using guest access
Log in
Home
  1. fossbot_nhpiagwgeio
  2. 9α. δραστηριότητα: Παίζοντας φιδάκι με ....το όνομά μας!
Assignment

9α. δραστηριότητα: Παίζοντας φιδάκι με ....το όνομά μας!

9α. δραστηριότητα: Παίζοντας φιδάκι με ....το όνομά μας!

Completion requirements
Receive a grade
Opened: Tuesday, 14 March 2023, 8:00 AM
Due: Tuesday, 11 April 2023, 11:55 PM

Διδακτικοί στόχοι

Στο τέλος της δραστηριότητας θα είστε σε θέση να:

  • μάθετε για τη σειρά των βημάτων ώστε να είστε σε θέση να προγραμματίσετε και να δείτε την εκτέλεση του προγράμματος
  • έρθετε σε  επαφή με τη διαχείριση του προγραμματιστικού περιβάλλοντος του Fossbot
  • δείτε το Fossbot στην προσομοίωσή του και να χρησιμοποιήσετε (ανάλογα την άσκηση)  την όπισθεν κίνηση και τον αισθητήρα φωτός.
  • δημιουργήσετε  προγράμματα ακολουθιακής δομής σε σχέση με τη θεματική των σημάτων υγείας/ασφάλειας

Ένα πρώτο πρόγραμμα

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

    1. Κατά την εγκατάσταση έχουν δημιουργηθεί τρία (3) εικονίδια στην Επιφάνεια εργασίας, τα οποία αντιστοιχούν στον φάκελο Coppelia_Scenes, στο FossBot Simulator και CoppeliaSim Edu.

    2. Στο "Πόροι - Πηγές"(αυτής της εβδομάδας) διατίθεται το αρχείο  fossbot_kindergarten_snake το οποίο κατεβάζετε στον υπολογιστή σας και το αντιγράφετε στον φάκελο Coppelia_Scenes.
    3. Ανοίγετε τον φάκελο Coppelia_Scenes και από εκεί διπλοπατάτε στο  fossbot_kindergarten_snake. Έτσι ανοίγει με το Coppelia η συγκεκριμένη σκηνή.
    4. Επιλέγετε Start/ resume simulation (1) και στη συνέχεια επιλέγετε το παράθυρο σε Επαναφορά (2) ώστε να υπάρχει χώρος στην οθόνη σας για να βλέπετε και το προγραμματιστικό περιβάλλον.
      ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Εάν δεν έχετε πατήσει ΠΡΩΤΑ το  Start/ resume simulation (1)  τότε ΔΕΝ θα μπορέσει να "τρέξει" η προσομοίωση του ρομπότ κι ενώ θα το έχετε θέσει, για παράδειγμα, να κινηθεί, αυτό δεν θα ανταποκρίνεται. 

    5. Από την Επιφάνεια Εργασίας διπλοπατάτε στο FossBot Simulator. Έτσι ανοίγει και το προγραμματιστικό περιβάλλον (σε μια καρτέλα του περιηγητή που χρησιμοποιείτε).

      6. Επιλέγετε την Έκδοση του ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ 


      Προκύπτει το παράθυρο με την έκδοση του Blockly σχεδιασμένη για το Νηπιαγωγείο


      Σε αυτό το σενάριο μπορεί να χρειαστεί να χρησιμοποιήσουμε τον αισθητήρα του φωτός του Fossbot  και την όπισθεν κίνηση.


      ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

      "Παίζουμε φιδάκι με το  Fossbot!" (Foti,2023).

      Οδηγείστε το Fossbot στον αριθμό των γραμμάτων που έχει το όνομά σας  (π.χ. εάν το όνομά σας έχει 9 γράμματα προχωράτε το Fossbot 9 βήματα). Προσοχή: οι κανόνες για αυτό το παιχνίδι είναι  ανεβαίνεις εάν πέσεις σε βάση σκάλας και κατεβαίνεις εάν πέσεις σε στόμα από φιδάκι΄. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εάν επιθυμείτε και την όπισθεν κίνηση όπως και τον αισθητήρα φωτός. 

      (Επιλέγετε όποια διαδρομή επιθυμείτε).

      Καλή Επιτυχία και Καλή Διασκέδαση!


      • ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Όταν επιλέξετε να τρέξει το πρόγραμμα, θα εμφανιστεί επίσης κι ένα μήνυμα στην οθόνη σας: Ο κώδικας τρέχει με επιτυχία!

      • Σε περίπτωση ΛΑΘΟΥΣ
      • Θα πρέπει στο Coppelia edu (Coppelia scenes)  να πατήσετε το "Stop simulation" και μετά να πατήσετε πάλι το "Start/resume simulation" ώστε  το Fossbot να τοποθετηθεί στην αρχική του θέση
      • Και στο  FossBot Simulator εφόσον θέλετε να ξανατρέξετε το πρόγραμμα θα πρέπει να διαγράψετε τον κώδικα (με το σύρε και άφησε στο εικονίδιο με τον κάδο) και    στη συνέχεια να γράψετε τον κώδικα  επιλέγοντας και πάλι Τρέξε το πρόγραμμα! (πράσινο βελάκι).

        Παραδοτέο


        • Στιγμιότυπο οθόνης (Αρχείο)
        • Έγγραφο (Αρχείο)
        • URL (Κείμενο)
        • Πρόταση - Λέξη (Κείμενο)
        • Δημοσίευση σε Forum

        Αποθηκεύστε το στιγμιότυπο της εικόνας από τον κώδικα εντολών σας στο  FossBot Simulator- Έκδοση  Blockly για το Νηπιαγωγείο - Για να βαθμολογηθείτε σε αυτή τη δραστηριότητα στείλετε το στιγμιότυπο της εικόνας όπου  φαίνεται και ο κώδικας εντολών σας (όπως περιγράφεται στο βήμα 4).

        Καλή επιτυχία!


        ◄ Αξιοποιώντας το επιτραπέζιο παιχνίδι "φιδάκι" με το Fossbot
        9β. δραστηριότητα: Παίζοντας φιδάκι και με ....το επώνυμό μας! (μπορεί να είναι και συνέχεια της προηγούμενης δραστηριότητας-προαιρετικά-). ►
        You are currently using guest access (Log in)
        Data retention summary
        Get the mobile app
        Powered by Moodle