Μετάβαση στο κεντρικό περιεχόμενο
elearn.ellak.gr
  • Αρχική
  • Περισσότερα
Αυτή τη στιγμή χρησιμοποιείτε πρόσβαση επισκέπτη
Σύνδεση
Αρχική
  1. Ανοιχτά Μαθήματα στα Ελληνικά
  2. Μαθήματα Ψηφιακών Δεξιοτήτων
  3. intro-pli-open
  4. Δραστηριότητες -Ασκήσεις
Ανάθεση εργασίας

Δραστηριότητες -Ασκήσεις

Δραστηριότητες -Ασκήσεις

αγορι Δραστηριότητες - Ασκήσεις

1.      Χρησιμοποιώντας τον αλληλεπιδραστικό μετατροπέα (Base 2 converter, https://www.csfieldguide.org.nz/en/interactives/base-calculator/), προσπάθησε να μετατρέψεις έναν δεκαδικό αριθμό σε δυαδικό.

2.     Χρησιμοποιώντας το μαθησιακό αντικείμενο Φωτόδεντρο: Μετατροπή από το δεκαδικό στο δυαδικό σύστημα (https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/742), θα εισάγεις έναν οποιονδήποτε δεκαδικό αριθμό [από 0 έως 255] και θα παρακολουθήσεις την προσομοίωση της διαδικασίας μετατροπής του σε δυαδικό. Προσπάθησε να περιγράψεις τις μεθόδους που χρησιμοποιεί η εφαρμογή.

3.    Χρησιμοποιώντας το binary game της CISCO (https://learningcontent.cisco.com/games/binary/index.html) μπορείτε να αυξήσετε την κατανόησή σας για τους δυαδικούς αριθμούς και την ταχύτητα μετατροπής. Σε λίγο θα κάνετε αυτές τις μετατροπές στο μυαλό σας. Το ερώτημα λοιπόν είναι πόσα επίπεδα μπορείτε να κατακτήσετε;

4.    Αυτόματες μετατροπές σε αριθμητικά συστήματα: https://www.convertworld.com/el/arithmoi/

5.    Μετατρέψτε τον δεκαδικό (9518)10=(?)8=(?)2=(?)16

6.   Μετατρέψτε το δυαδικό αριθμό 011110010 στον αντίστοιχο οκταδικό, χωρίς ενδιάμεση μετατροπή στο δεκαδικό σύστημα.

7.    Ο Δημήτρης έχει παγιδευτεί στον τελευταίο όροφο ενός πολυκαταστήματος. Είναι παραμονές Χριστουγέννων και ήθελε να γυρίσει σπίτι του με μερικά δώρα, αλλά δεν αντιλήφθηκε τι ώρα έκλειναν και έμεινε κλεισμένος μέσα. Δοκίμασε να φωνάξει, να ουρλιάξει, αλλά δεν υπήρχε κανείς. Τώρα πια νύχτωσε και ο Δημήτρης βλέπε στην απέναντι οικοδομή μία κοπέλα ειδικευμένη στην Πληροφορική που εργάζεται μέχρι αργά τη νύχτα. Πώς μπορεί να προσελκύσει την προσοχή της; Ο Δημήτρης ρίχνει μια ματιά τριγύρω του για να δει τι μπορεί να χρησιμοποιήσει. Του έρχεται μία ιδιοφυής ιδέα! Μπορεί να χρησιμοποιήσει τα φωτάκια για το χριστουγεννιάτικο δένδρο, για να της στείλει ένα μήνυμα! Ο Δημήτρης συνδέει τα φώτα έτσι που να μπορεί να τα ανάψει ή να τα σβήσει όλα μαζί. Εκμεταλλεύεται έναν απλό δυαδικό κώδικα, που είναι βέβαιο ότι η κοπέλα στην απέναντι πλευρά του δρόμου μπορεί να καταλάβει. Μπορείτε να τον αντιληφθείτε;

δραστηριότητες

8.      Μετατρέψτε τον δεκαδικό αριθμό 137 σε  δυαδικό

Βήμα 1: ……/2    = …… Υπόλοιπο …                                             

Βήμα 2: ……/2    = …… Υπόλοιπο …

Βήμα 3: ……/2    = …… Υπόλοιπο …

Βήμα 4: ……/2    = …… Υπόλοιπο …

Βήμα 5: ……/2    = …… Υπόλοιπο …

Βήμα 6: ……/2    = …… Υπόλοιπο …

 Βήμα 7: ……/2    = …… Υπόλοιπο …

Βήμα 8: ……/2    = …… Υπόλοιπο …


◄ Κεφάλαιο 1.2 - 1.2.6 Μετατροπή βάσης αριθμού
Δραστηριότητες Αυτοαξιολόγησης ►
Αυτή τη στιγμή χρησιμοποιείτε πρόσβαση επισκέπτη (Σύνδεση)
Περίληψη διατήρησης δεδομένων
Λήψη εφαρμογής κινητού
Με την υποστήριξη του Moodle