Assignment
1α_Ένα πρώτο πρόγραμμα - Κίνηση με χρώματα
1α_Ένα πρώτο πρόγραμμα - Κίνηση με χρώματα
                                    Completion requirements
                                    
            
                    
    
        
                
    
                                    
                                        
    
    
    
    
  
    
   
   
                                    
                                
                        
                        
                        
                    
                                
                                    View
                                
                                
                                    Make a submission
                                
                                
                                    Receive a grade
                                
                    
            
                    Opened: Monday, 12 December 2022, 8:00 AM
                
                
                    Due: Tuesday, 11 April 2023, 11:55 PM
                
        Διδακτικοί στόχοι
Στο τέλος της δραστηριότητας θα είστε σε θέση να:
- μάθετε για τη σειρά των βημάτων ώστε να είστε σε θέση να προγραμματίσετε και να δείτε την εκτέλεση του προγράμματος
 - έρθετε σε πρώτη επαφή με τη διαχείριση του προγραμματιστικού περιβάλλοντος του Fossbot 
 - δείτε το Fossbot στην προσομοίωσή του
 - δημιουργήσετε το πρώτο σας πρόγραμμα
 
Ένα πρώτο πρόγραμμα
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
- Κατά την εγκατάσταση έχουν δημιουργηθεί τρία (3) εικονίδια στην Επιφάνεια εργασίας, τα οποία αντιστοιχούν στον φάκελο Coppelia_Scenes, στο FossBot Simulator και CoppeliaSim Edu.

 - Στο "Πόροι - Πηγές"(αυτής της εβδομάδας) διατίθεται το αρχείο fossbot_lite.ttt το οποίο κατεβάζετε στον υπολογιστή σας και το αντιγράφετε στον φάκελο Coppelia_Scenes.
 - 
            Ανοίγετε τον φάκελο Coppelia_Scenes και από εκεί διπλοπατάτε στο fossbot_lite.ttt. Έτσι ανοίγει με το Coppelia η συγκεκριμένη σκηνή.
 - Επιλέγετε Start/ resume simulation (1) και στη συνέχεια επιλέγετε το παράθυρο σε Επαναφορά (2) ώστε να υπάρχει χώρος στην οθόνη σας για να βλέπετε και το προγραμματιστικό περιβάλλον.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Εάν δεν έχετε πατήσει το Start/ resume simulation (1) τότε ΔΕΝ θα μπορέσει να "τρέξει" η προσομοίωση του ρομπότ κι ενώ θα το έχετε θέσει, για παράδειγμα, να κινηθεί, αυτό δεν θα ανταποκρίνεται.
 - Από την Επιφάνεια Εργασίας διπλοπατάτε στο FossBot Simulator. Έτσι ανοίγει και το προγραμματιστικό περιβάλλον (σε μια καρτέλα του περιηγητή που χρησιμοποιείτε). 

 
ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: 
Το ρομπότ προχωράει μπροστά 10 εκατοστά, εμφανίζεται κόκκινο χρώμα, το ρομπότ πηγαίνει προς τα πίσω 10 εκατοστά κι εμφανίζεται πράσινο χρώμα.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ:
- ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Όταν επιλέξετε να τρέξει το πρόγραμμα, θα εμφανιστεί
            επίσης κι ένα μήνυμα στην οθόνη σας: Ο κώδικας τρέχει με επιτυχία!
Εφόσον θέλετε να ξανατρέξετε το πρόγραμμα θα πρέπει να κλείσετε αυτό το μήνυμα για να μπορέσετε να επιλέξετε και πάλι Τρέξε το πρόγραμμα! 
Παραδοτέο
- Στιγμιότυπο οθόνης (Αρχείο)
 - Έγγραφο (Αρχείο)
 - URL (Κείμενο)
 - Πρόταση - Λέξη (Κείμενο)
 - Δημοσίευση σε Forum
 
Αποθηκεύστε το αρχείο. Για να βαθμολογηθείτε γι αυτή τη δραστηριότητα στείλετε το αρχείο σας.