Skip to main content
elearn.ellak.gr
  • Home
  • More
English ‎(en)‎
English ‎(en)‎ Ελληνικά ‎(el)‎
You are currently using guest access
Log in
Home
  1. fossbot_dimotiko
  2. 1β_χρώματα και ήχοι
Assignment

1β_χρώματα και ήχοι

1β_χρώματα και ήχοι

Completion requirements
View Make a submission Receive a grade
Opened: Monday, 12 December 2022, 8:08 AM
Due: Tuesday, 11 April 2023, 11:55 PM

Διδακτικοί στόχοι

Στο τέλος της δραστηριότητας θα είστε σε θέση να:

  • γνωρίζετε τι περιέχει η παλέτα  Αλληλεπίδραση.
  • χρησιμοποιείτε εντολές ήχου
  • συνειδητοποιείτε την αξία της εντολής Περίμενε ... δευτερόλεπτα

Ένα πρώτο πρόγραμμα

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

  1. Κατά την εγκατάσταση έχουν δημιουργηθεί τρία (3) εικονίδια στην Επιφάνεια εργασίας, τα οποία αντιστοιχούν στον φάκελο Coppelia_Scenes, στο FossBot Simulator και CoppeliaSim Edu.

  2. (Εφόσον έχετε υλοποιήσει την προηγούμενη δραστηριότητα 1α_Ένα πρώτο πρόγραμμα - Κίνηση με χρώματα  το βήμα 2 δεν το πραγματοποιείτε καθώς έχετε ήδη το αρχείο fossbot_lite.ttt   στον φάκελο Coppelia_Scenes).
    Στο "Πόροι - Πηγές"(αυτής της εβδομάδας) διατίθεται το αρχείο fossbot_lite.ttt το οποίο κατεβάζετε στον υπολογιστή σας και το αντιγράφετε στον φάκελο Coppelia_Scenes.
  3. Ανοίγετε τον φάκελο Coppelia_Scenes και από εκεί διπλοπατάτε στο fossbot_lite.ttt. Έτσι ανοίγει με το Coppelia η συγκεκριμένη σκηνή.
  4. Επιλέγετε Start/ resume simulation (1) και στη συνέχεια επιλέγετε το παράθυρο σε Επαναφορά (2) ώστε να υπάρχει χώρος στην οθόνη σας για να βλέπετε και το προγραμματιστικό περιβάλλον.
    ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Εάν δεν έχετε πατήσει το  Start/ resume simulation (1)  τότε ΔΕΝ θα μπορέσει να "τρέξει" η προσομοίωση του ρομπότ κι ενώ θα το έχετε θέσει, για παράδειγμα, να κινηθεί, αυτό δεν θα ανταποκρίνεται.

  5. Από την Επιφάνεια Εργασίας διπλοπατάτε στο FossBot Simulator. Έτσι ανοίγει και το προγραμματιστικό περιβάλλον (σε μια καρτέλα του περιηγητή που χρησιμοποιείτε).


ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

Στο ρομπότ εμφανίζεται πράσινο χρώμα για 2 δευτερόλεπτα, λέει "Καλημέρα", λέει "Ευχαριστώ" κι εμφανίζεται μπλε χρώμα για 2 δευτερόλεπτα.

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ:
  1. Επιλέγετε το εικονίδιο της δημιουργίας καινούργιου προγράμματος .
  1. Πληκτρολογείτε για όνομα του καινούριου πρότζεκτ: χρώματα και ήχοι κι επιλέγετε Εντάξει.


  2. Πληκτρολογείτε για την περιγραφή του προγράμματος: χρώματα και ήχοι από το ρομπότ κι επιλέγετε Εντάξει.

  3. Δημιουργείτε το πρόγραμμα:
  4. Παλέτα Αλληλεπίδραση:  Διάλεξε πράσινο χρώμα

  5. Παλέτα Αλληλεπίδραση:  Περίμενε 2 δευτερόλεπτα
  6. Παλέτα Αλληλεπίδραση:  Παίξε τον ήχο kalhmera
  7. Παλέτα Αλληλεπίδραση:  Παίξε τον ήχο euxaristw
  8. Παλέτα Αλληλεπίδραση:  Διάλεξε μπλε χρώμα
  9. Παλέτα Αλληλεπίδραση:  Περίμενε 2 δευτερόλεπτα
  10. Επιλέξτε Τρέξε το πρόγραμμα! για να εκτελεστεί το πρόγραμμα. 

    Παρακολουθείστε το παρακάτω βίντεο όπου παρουσιάζεται το πρόγραμμα καθώς και η διαχείριση της προσομοίωσής του.
     
    https://www.youtube.com/watch?v=KbNjASn92-o
     
    ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Όταν επιλέξετε να τρέξει το πρόγραμμα, θα εμφανιστεί επίσης κι ένα μήνυμα στην οθόνη σας: Ο κώδικας τρέχει με επιτυχία!
    Εφόσον θέλετε να ξανατρέξετε το πρόγραμμα θα πρέπει να κλείσετε αυτό το μήνυμα για να μπορέσετε να επιλέξετε και πάλι Τρέξε το πρόγραμμα!.
  11. Επιλέξτε Αποθήκευση για να αποθηκευτεί το πρόγραμμά σας.

Παραδοτέο


  • Στιγμιότυπο οθόνης (Αρχείο)
  • Έγγραφο (Αρχείο)
  • URL (Κείμενο)
  • Πρόταση - Λέξη (Κείμενο)
  • Δημοσίευση σε Forum

Αποθηκεύστε το αρχείο. Για να βαθμολογηθείτε γι αυτή τη δραστηριότητα στείλετε το αρχείο σας.

◄ 1α_Ένα πρώτο πρόγραμμα - Κίνηση με χρώματα
fossbot_lite.ttt ►
You are currently using guest access (Log in)
Data retention summary
Get the mobile app
Powered by Moodle