Assignment
7α_Πόσα εμπόδια συνάντησε στον δρόμο του το ρομπότ;
7α_Πόσα εμπόδια συνάντησε στον δρόμο του το ρομπότ;
Completion requirements
View
Make a submission
Receive a grade
Opened: Tuesday, 14 February 2023, 8:00 AM
Due: Tuesday, 11 April 2023, 8:00 AM
Διδακτικοί στόχοι
Στο τέλος της δραστηριότητας θα είστε σε θέση να:
- χρησιμοποιείτε μια μεταβλητή για μέτρηση
- χρησιμοποιείτε επαναληπτική δομή ελέγχου
- εκτυπώνετε μήνυμα που να περιλαμβάνει λεκτικό και περιεχόμενο μεταβλητής
Πόσα εμπόδια συνάντησε στον δρόμο του το ρομπότ;
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ- Κατά την εγκατάσταση έχουν δημιουργηθεί τρία (3) εικονίδια στην Επιφάνεια εργασίας, τα οποία αντιστοιχούν στον φάκελο Coppelia_Scenes, στο FossBot Simulator και CoppeliaSim Edu.
- Κατεβάζετε το αρχείο fossbot_lite_many_obstacles2.ttt στον υπολογιστή σας και το αντιγράφετε στον φάκελο Coppelia_Scenes.
Βρίσκετε το αρχείο σας στο Πόροι - Πηγές στο τέλος της ενότητας. -
Ανοίγετε τον φάκελο Coppelia_Scenes και από εκεί διπλοπατάτε
στο fossbot_lite_many_obstacles2.ttt. Έτσι ανοίγει με το Coppelia η συγκεκριμένη σκηνή.
- Επιλέγετε Start/ resume simulation. Αν θέλετε να βλέπετε και το παράθυρο της προσομοίωσης και το προγραμματιστικό περιβάλλον ταυτόχρονα μπορείτε να επιλέξετε σε Επαναφορά ώστε να υπάρχει χώρος στην οθόνη σας για να βλέπετε και το προγραμματιστικό περιβάλλον.
(Εάν δεν σας ενδιαφέρει να βλέπετε ταυτόχρονα το πρόγραμμα και την προσομοίωση, μπορείτε να έχετε τα δύο περιβάλλοντα σε πλήρη οθόνη).
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Εάν δεν έχετε πατήσει το Start/ resume simulation τότε ΔΕΝ θα μπορέσει να "τρέξει" η προσομοίωση του ρομπότ κι ενώ θα το έχετε θέσει, για παράδειγμα, να κινηθεί, αυτό δεν θα ανταποκρίνεται. - Από την Επιφάνεια Εργασίας διπλοπατάτε στο FossBot Simulator. Έτσι ανοίγει και το προγραμματιστικό περιβάλλον (σε μια καρτέλα του περιηγητή που χρησιμοποιείτε - συνιστάται έντονα να ανοίγετε το FossBot Simulator με το Chrome).
- Ελέγξτε το Διαχειριστικό περιβάλλον ώστε να έχετε ρυθμίσει την Ταχύτητα του αριστερού μοτέρ σε 90 και την ταχύτητα του δεξιού μοτέρ σε 90. Κατ' αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζουμε να πηγαίνει πιο γρήγορα το ρομπότ. Μπορείτε να δοκιμάσετε και με άλλες τιμές αλλά για να πηγαίνει ευθεία το ρομπότ, ασφαλώς πρέπει οι ταχύτητες των δύο κινητήρων να είναι ίσες. Επίσης, η Στροφή 90 μοίρες να έχει τιμή 1 ώστε να αντιστοιχεί πράγματι σε μια στροφή 90 μοιρών.
ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:
Το ρομπότ βρίσκεται στο κέντρο μιας περιοχής γεμάτο με εμπόδια. Ενώ το χρονόμετρο είναι μικρότερο από 70 το ρομπότ προχωράει μπροστά. Εάν η απόσταση από εμπόδιο είναι μικρότερη από 20 τότε εμφανίζεται κόκκινο χρώμα, προχωράει προς τα πίσω 10 εκατοστά, στρίβει αριστερά 90 μοίρες, αυξάνει η τιμή της μεταβλητής εμπόδια κατά 1 και εμφανίζεται πράσινο χρώμα. Όταν πλέον ο χρόνος δεν είναι μικρότερος από 70, εκτυπώνει το μήνυμα ότι "Το ρομπότ συνάντησε ....[τόσα] εμπόδια".
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ:
- Επιλέγετε το εικονίδιο της δημιουργίας καινούργιου προγράμματος
.
- Πληκτρολογείτε για όνομα του καινούριου πρότζεκτ: πόσα εμπόδια κι επιλέγετε Εντάξει.
- Πληκτρολογείτε για την περιγραφή του προγράμματος: μεταβλητή για πλήθος εμποδίων κι επιλέγετε Εντάξει.
- Δημιουργείτε το πρόγραμμα:
- Επιλέξτε Αποθήκευση για να αποθηκευτεί το πρόγραμμά σας.
Παραδοτέο
- Στιγμιότυπο οθόνης (Αρχείο)
- Έγγραφο (Αρχείο)
- URL (Κείμενο)
- Πρόταση - Λέξη (Κείμενο)
- Δημοσίευση σε Forum
Αποθηκεύστε το αρχείο. Για να βαθμολογηθείτε γι αυτή τη δραστηριότητα στείλετε το αρχείο σας.