Assignment
8α_Μαθηματικά για τους άρτιους και περιττούς αριθμούς
8α_Μαθηματικά για τους άρτιους και περιττούς αριθμούς
Completion requirements
View
Make a submission
Receive a grade
Opened: Tuesday, 21 February 2023, 8:00 AM
Due: Tuesday, 11 April 2023, 8:00 AM
Διδακτικοί στόχοι
Στο τέλος της δραστηριότητας θα είστε σε θέση να:
- χρησιμοποιείτε μια μεταβλητή για καταχώριση τυχαίων αριθμών
- χρησιμοποιείτε επαναληπτική δομή ελέγχου
- εισάγετε και χρησιμοποιήσετε τους δικούς σας ήχους
Μαθηματικά για τους άρτιους και περιττούς αριθμούς
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ- Κατά την εγκατάσταση έχουν δημιουργηθεί τρία (3) εικονίδια στην Επιφάνεια εργασίας, τα οποία αντιστοιχούν στον φάκελο Coppelia_Scenes, στο FossBot Simulator και CoppeliaSim Edu.
- Κατεβάζετε το αρχείο fossbot_lite.tttt στον υπολογιστή σας και το αντιγράφετε στον φάκελο Coppelia_Scenes.
Βρίσκετε το αρχείο σας στο Πόροι - Πηγές στο τέλος της ενότητας. -
Ανοίγετε τον φάκελο Coppelia_Scenes και από εκεί διπλοπατάτε
στο fossbot_lite.ttt. Έτσι ανοίγει με το Coppelia η συγκεκριμένη σκηνή.
- Επιλέγετε Start/ resume simulation. Αν θέλετε να βλέπετε και το παράθυρο της προσομοίωσης και το προγραμματιστικό περιβάλλον ταυτόχρονα μπορείτε να επιλέξετε σε Επαναφορά ώστε να υπάρχει χώρος στην οθόνη σας για να βλέπετε και το προγραμματιστικό περιβάλλον.
(Εάν δεν σας ενδιαφέρει να βλέπετε ταυτόχρονα το πρόγραμμα και την προσομοίωση, μπορείτε να έχετε τα δύο περιβάλλοντα σε πλήρη οθόνη).
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Εάν δεν έχετε πατήσει το Start/ resume simulation τότε ΔΕΝ θα μπορέσει να "τρέξει" η προσομοίωση του ρομπότ κι ενώ θα το έχετε θέσει, για παράδειγμα, να κινηθεί, αυτό δεν θα ανταποκρίνεται. - Από την Επιφάνεια Εργασίας διπλοπατάτε στο FossBot Simulator. Έτσι ανοίγει και το προγραμματιστικό περιβάλλον (σε μια καρτέλα του περιηγητή που χρησιμοποιείτε - συνιστάται έντονα να ανοίγετε το FossBot Simulator με το Chrome).
ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:
Το ρομπότ καλωσορίζει με ηχητικό μήνυμα. Για 3 φορές εμφανίζεται ένας τυχαίος αριθμός από το 1 μέχρι το 100 και κάθε φορά ακούγεται εάν ο αριθμός που βρέθηκε τυχαία είναι άρτιος ή περιττός. Ανάλογα με τον αριθμό (άρτιο ή περιττό) το ρομπότ στρίβει δεξιά ή αριστερά 90 μοίρες.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ:
Πριν από την υλοποίηση του προγράμματος καλείστε να έχετε δημιουργήσει τους παρακάτω ήχους και να τους έχετε εισάγει κατάλληλα ώστε να μπορείτε να τους χρησιμοποιήσετε στη συνέχεια:
Πριν από την υλοποίηση του προγράμματος καλείστε να έχετε δημιουργήσει τους παρακάτω ήχους και να τους έχετε εισάγει κατάλληλα ώστε να μπορείτε να τους χρησιμοποιήσετε στη συνέχεια:
- Ήχος με το όνομα: "καλωσόρισμα": ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ: Είμαι το ρομπότ Fossbot και σας καλωσορίζω στον κόσμο μου.
- Ήχος με το όνομα: "άρτιος": ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ: αυτός ο αριθμός είναι άρτιος.
- Ήχος με το όνομα: "περιττός": ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ: αυτός ο αριθμός είναι περιττός.
- Επιλέγετε το εικονίδιο της δημιουργίας καινούργιου προγράμματος
.
- Πληκτρολογείτε για όνομα του καινούριου πρότζεκτ: αριθμοί κι επιλέγετε Εντάξει.
- Πληκτρολογείτε για την περιγραφή του προγράμματος: ηχητικά μηνύματα κι επιλέγετε Εντάξει.
- Δημιουργείτε το πρόγραμμα:
- Επιλέξτε Αποθήκευση για να αποθηκευτεί το πρόγραμμά σας.
Παραδοτέο
- Στιγμιότυπο οθόνης (Αρχείο)
- Έγγραφο (Αρχείο)
- URL (Κείμενο)
- Πρόταση - Λέξη (Κείμενο)
- Δημοσίευση σε Forum
Αποθηκεύστε το αρχείο. Για να βαθμολογηθείτε γι αυτή τη δραστηριότητα στείλετε το αρχείο σας.