Skip to main content
elearn.ellak.gr
  • Home
  • More
English ‎(en)‎
English ‎(en)‎ Ελληνικά ‎(el)‎
You are currently using guest access
Log in
Home
  1. fossbot_dimotiko
  2. 9β_Το Fossbot τελικά πέφτει από το τραπέζι! Υπάρχουν κι ατυχήματα...
Assignment

9β_Το Fossbot τελικά πέφτει από το τραπέζι! Υπάρχουν κι ατυχήματα...

9β_Το Fossbot τελικά πέφτει από το τραπέζι! Υπάρχουν κι ατυχήματα...

Completion requirements
View Make a submission Receive a grade
Opened: Tuesday, 28 February 2023, 8:00 AM
Due: Tuesday, 11 April 2023, 8:00 AM

Διδακτικοί στόχοι

Στο τέλος της δραστηριότητας θα είστε σε θέση να:

  • χρησιμοποιείτε κι αναγνωρίζετε τον αισθητήρα εδάφους
  • χρησιμοποιείτε κι αναγνωρίζετε την ύπαρξη εμποδίου
  • συνειδητοποιείτε ότι υπάρχουν κι ατυχήματα στα ρομπότ (γι αυτό χρειάζεται να τα προσέχουμε!)

Το Fossbot τελικά πέφτει από το τραπέζι! Υπάρχουν κι ατυχήματα...

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ:

Επειδή σε αυτήν τη δραστηριότητα δεν σας ζητείται να δημιουργήσετε ένα πρόγραμμα αλλά το πρόγραμμα δίνεται έτοιμο και σας ζητείται το σενάριό του, μπορείτε να μην το καταγράψετε στο προγραμματιστικό του περιβάλλον. Αν πάλι, το θέλετε να το έχετε αλλά και να σας βοηθήσει στην περιγραφή του σεναρίου μπορείτε να προχωρήσετε στις παρακάτω οδηγίες και να δημιουργήσετε το πρόγραμμα.

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
  1. Κατά την εγκατάσταση έχουν δημιουργηθεί τρία (3) εικονίδια στην Επιφάνεια εργασίας, τα οποία αντιστοιχούν στον φάκελο Coppelia_Scenes, στο FossBot Simulator και CoppeliaSim Edu.
  2. Κατεβάζετε το αρχείο fossbot_table_cuboid.ttt στον υπολογιστή σας και το αντιγράφετε στον φάκελο Coppelia_Scenes.
    Βρίσκετε το αρχείο σας στο Πόροι - Πηγές στο τέλος της ενότητας.
  3. Ανοίγετε τον φάκελο Coppelia_Scenes και από εκεί διπλοπατάτε στο fossbot_table_cuboid.ttt Έτσι ανοίγει με το Coppelia η συγκεκριμένη σκηνή.

  4. Επιλέγετε Start/ resume simulation.  Αν θέλετε να βλέπετε και το παράθυρο της προσομοίωσης και το προγραμματιστικό περιβάλλον ταυτόχρονα μπορείτε  να επιλέξετε σε Επαναφορά ώστε να υπάρχει χώρος στην οθόνη σας για να βλέπετε και το προγραμματιστικό περιβάλλον.
    (Εάν δεν σας ενδιαφέρει να βλέπετε ταυτόχρονα το πρόγραμμα και την προσομοίωση, μπορείτε να έχετε τα δύο περιβάλλοντα σε πλήρη οθόνη).
    ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Εάν δεν έχετε πατήσει το  Start/ resume simulation  τότε ΔΕΝ θα μπορέσει να "τρέξει" η προσομοίωση του ρομπότ κι ενώ θα το έχετε θέσει, για παράδειγμα, να κινηθεί, αυτό δεν θα ανταποκρίνεται.
  5. Από την Επιφάνεια Εργασίας διπλοπατάτε στο FossBot Simulator. Έτσι ανοίγει και το προγραμματιστικό περιβάλλον (σε μια καρτέλα του περιηγητή που χρησιμοποιείτε - συνιστάται έντονα να ανοίγετε το FossBot Simulator με το Chrome).

ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

... Αυτό ζητείται από εσάς.

  1. Επιλέγετε το εικονίδιο της δημιουργίας καινούργιου προγράμματος .
  2. Πληκτρολογείτε για όνομα του καινούριου πρότζεκτ: το Fossbot πέφτει κι επιλέγετε Εντάξει.
  3. Πληκτρολογείτε για την περιγραφή του προγράμματος: ατύχημα κι επιλέγετε Εντάξει.
  4. Δίνεται το πρόγραμμα (αν θέλετε το δημιουργείτε):
  5. Παρακολουθείστε την εκτέλεση του προγράμματος.  Δυστυχώς, το ρομπότ πέφτει. Συμβαίνουν κι ατυχήματα! Ευτυχώς, δεν είναι το αληθινό!

     
    https://www.youtube.com/watch?v=Bn0e4v29R3c
     
  6. Επιλέξτε Αποθήκευση για να αποθηκευτεί το πρόγραμμά σας.

Παραδοτέο


  • Στιγμιότυπο οθόνης (Αρχείο)
  • Έγγραφο (Αρχείο)
  • URL (Κείμενο)
  • Πρόταση - Λέξη (Κείμενο)
  • Δημοσίευση σε Forum

Για να βαθμολογηθείτε γι αυτή τη δραστηριότητα χρειάζεται να καταγράψετε στο online κείμενο :

  1. Το σενάριο του έργου. Έχουν δοθεί μέχρι τώρα πολλά σενάρια για το ρομπότ, οπότε και μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε ως δείγματα.
  2. Γιατί άραγε πέφτει το ρομπότ από το τραπέζι; Συνδέστε την απάντηση έχοντας κατά νου την κατασκευή του πραγματικού ρομπότ. Κι η αλήθεια είναι ότι η προσομοίωση είναι τόσο καλή που μας δίνει τη συμπεριφορά του ρομπότ σαν να είναι το αληθινό.

◄ 9α_Το Fossbot κινείται επάνω σε τραπέζι
fossbot_table.ttt ►
You are currently using guest access (Log in)
Data retention summary
Get the mobile app
Powered by Moodle