Δημιουργία Μαθημάτων στο Moodle
Sorry, this activity is currently hidden
Topic outline
-
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ MOODLE
προσεγγίζοντας το ρόλο του εκπαιδευτή
-
Forum
-
-
Δημιουργία μαθήματος
Την πρώτη μέρα του σεμιναρίου θα δούμε πώς δημιουργείται ένα μάθημα, ποιες είναι οι βασικές του ρυθμίσεις, πώς ορίζονται οι ρόλοι, πώς οργανώνονται τα αρχεία του μαθήματος, πώς επεξεργαζόμαστε το προφίλ μας καθώς και τα εργαλεία του επεξεργαστή κειμένου.
-
URL
-
Assignment
-
Μπλοκ
Τη δεύτερη μέρα του σεμιναρίου θα γίνει παρουσίαση των μπλοκ που μπορεί να περιλαμβάνει ένα μάθημα moodle και πώς λειτουργούν μερικά από αυτά.
-
Lesson
-
Page
-
Εισαγωγή πηγών - Δραστηριοτήτων Ι
Την τρίτη ημέρα του σεμιναρίου το μάθημά μας θα έχει ως αντικείμενο την Ανθοκομία, αφού εντοπίσουμε σχετικό υλικό, θα δούμε πώς μπορούμε να το αξιοποιήσουμε και να το εισάγουμε στο μάθημά μας. Θα ασχοληθούμε κυρίως με πηγές και δραστηριότητες παράδοσης περιεχομένου.-
Assignment
-
Εισαγωγή πηγών - Δραστηριοτήτων ΙΙ
Σήμερα εφόσον εντοπίσετε νέο υλικό σχετικό με το αντικείμενο της θεματικής σας ενότητας θα δούμε πώς μπορούμε να εισάγουμε ένα γλωσσάρι, αλλά και πώς μπορούμε να εισάγουμε δύο πολύ σημαντικές δραστηριότητες παράδοσης περιεχομένου: το βιβλίο και τη διδακτική ενότητα.-
File
-
Εισαγωγή Πηγών - Δραστηριοτήτων ΙΙΙ
Σήμερα θα συνεχίσουμε με δύο από τις πλέον ενδιαφέρουσες δραστηριότητες του moodle. Τη Διδακτική ενότητα και το Κουίζ.-
Lesson
-
Εισαγωγή Πηγών - Δραστηριοτήτων ΙV
Σήμερα θα επικεντρωθούμε στη δημιουργία του Κουίζ, αλλά θα δούμε και πώς μπορούμε να εισάγουμε τους τέσσερις τύπους των εργασιών.-
File
-
Assignment
-
Εισαγωγή Πηγών - Δραστηριοτήτων V
Σήμερα θα δούμε εργαλεία επικοινωνίας (chat - forum) και ανάδρασης (επιλογή, έρευνα και feedback) ενώ θα εργαστούμε και ως σπουδαστές. -
Επίλογος
Σήμερα, ημέρα του Αγιασμού και τελευταία μέρα της πρώτης φάσης του σεμιναρίου θα δούμε πώς γίνεται η βαθμολόγηση των εργασιών στο Moodle καθώς επίσης και κάποια βασικά στοιχεία του βαθμολογίου. Τέλος σας παρακαλούμε να συμπληρώσετε το ερωτηματολόγιο "Πείτε μας τη γνώμη σας".-
URL
-
Feedback
-
-