Assignment
2β_Υπολογισμός ταχύτητας ευθύγραμμης ομαλής κίνησης
2β_Υπολογισμός ταχύτητας ευθύγραμμης ομαλής κίνησης
Completion requirements
View
Make a submission
Receive a grade
Opened: Monday, 9 January 2023, 8:00 AM
Due: Tuesday, 11 April 2023, 8:00 AM
Διδακτικοί στόχοι
Στο τέλος της δραστηριότητας θα είστε σε θέση να:
- γνωρίζετε τις διαθέσιμες εντολές στην παλέτα εντολών Μαθηματικά
- δείτε πώς μπορούν να συνδυαστούν παλέτες εντολών σε μια ακολουθιακή δομή ώστε το ρομπότ και να προχωρά και να υπολογίζει
Το ρομπότ στρίβει
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ- Κατά την εγκατάσταση έχουν δημιουργηθεί τρία (3) εικονίδια στην Επιφάνεια εργασίας, τα οποία αντιστοιχούν στον φάκελο Coppelia_Scenes, στο FossBot Simulator και CoppeliaSim Edu.
- Εφόσον έχετε υλοποιήσει προηγούμενες δραστηριότητες θα έχετε ήδη κατεβάσει το αρχείο fossbot_lite.ttt στον υπολογιστή σας και θα το έχετε αντιγράψει στον φάκελο Coppelia_Scenes.
-
Ανοίγετε τον φάκελο Coppelia_Scenes και από εκεί διπλοπατάτε στο fossbot_lite.ttt. Έτσι ανοίγει με το Coppelia η συγκεκριμένη σκηνή.
- Επιλέγετε Start/ resume simulation (1) και στη συνέχεια επιλέγετε το παράθυρο σε Επαναφορά (2) ώστε να υπάρχει χώρος στην οθόνη σας για να βλέπετε και το προγραμματιστικό περιβάλλον.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Εάν δεν έχετε πατήσει το Start/ resume simulation (1) τότε ΔΕΝ θα μπορέσει να "τρέξει" η προσομοίωση του ρομπότ κι ενώ θα το έχετε θέσει, για παράδειγμα, να κινηθεί, αυτό δεν θα ανταποκρίνεται. - Από την Επιφάνεια Εργασίας διπλοπατάτε στο FossBot Simulator. Έτσι ανοίγει και το προγραμματιστικό περιβάλλον (σε μια καρτέλα του περιηγητή που χρησιμοποιείτε - συνιστάται έντονα να ανοίγετε το FossBot Simulator με το Chrome).
ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:
Στην αρχή του προγράμματος παίζει ο ήχος startup. Στη συνέχεια αρχίζει να μετράει ο χρόνος. Το ρομπότ κινείται προς τα μπροστά για 15 εκατοστά. Όταν ολοκληρωθεί η κίνηση εμφανίζεται η ταχύτητα που είχε το ρομπότ σε αυτήν την κίνηση.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ:
- Επιλέγετε το εικονίδιο της δημιουργίας καινούργιου προγράμματος
.
- Πληκτρολογείτε για όνομα του καινούριου πρότζεκτ: κίνηση και ταχύτητα κι επιλέγετε Εντάξει.
- Πληκτρολογείτε για την περιγραφή του προγράμματος: Υπολογισμός ταχύτητας κι επιλέγετε Εντάξει.
- Δημιουργείτε το πρόγραμμα:
- Παλέτα Αλληλεπίδραση: φέρνετε την εντολή Παίξε τον ήχο.... .
- Παλέτα Αλληλεπίδραση: φέρνετε την εντολή Έναρξη μέτρησης χρόνου.
- Παλέτα Κίνηση: φέρνετε την εντολή Προχώρα μπροστά ...εκατοστά.
- Στη συνέχεια υπολογίζεται κι εμφανίζεται η ταχύτητα του ρομπότ (σε cm/sec).
- Επιλέξτε Τρέξε το πρόγραμμα! για να εκτελεστεί το πρόγραμμα.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:
Α) Όταν επιλέξετε να τρέξει το πρόγραμμα, θα εμφανιστεί επίσης κι ένα μήνυμα στην οθόνη σας: Ο κώδικας τρέχει με επιτυχία! Εφόσον θέλετε να ξανατρέξετε το πρόγραμμα θα πρέπει να κλείσετε αυτό το μήνυμα για να μπορέσετε να επιλέξετε και πάλι Τρέξε το πρόγραμμα!
Β) Εάν τρέξετε το πρόγραμμα ορισμένες φορές θα παρατηρήσετε ότι η ταχύτητα μπορεί να διαφέρει κι εξαρτάται από τις δυνατότητες του υπολογιστή και τι κάνει εκείνη τη στιγμή. - Επιλέξτε Αποθήκευση για να αποθηκευτεί το πρόγραμμά σας.
Παιδαγωγική Αξιοποίηση
- Το πρόγραμμα δίνει την ευκαιρία για την παρουσίαση ή/και εμπέδωση της έννοιας της ταχύτητας σε ευθύγραμμη ομαλή κίνηση.
Παραδοτέο
- Στιγμιότυπο οθόνης (Αρχείο)
- Έγγραφο (Αρχείο)
- URL (Κείμενο)
- Πρόταση - Λέξη (Κείμενο)
- Δημοσίευση σε Forum
Αποθηκεύστε το αρχείο. Για να βαθμολογηθείτε γι αυτή τη δραστηριότητα στείλετε το αρχείο σας.