Skip to main content

Review

Friday, 9 May 2025, 2:43 PM

Τα blocks του μαθήματος:

Τα blocks του μαθήματος:




To μάθημα έχει περιγραφή και χαρακτηριστικό εικονίδιο

To μάθημα έχει περιγραφή και χαρακτηριστικό εικονίδιο




Το εκπαιδευτικό υλικό βασίζεται σε:

Το εκπαιδευτικό υλικό βασίζεται σε:






Για την επικοινωνία χρησιμοποιούνται:

Για την επικοινωνία χρησιμοποιούνται:





Για τη συνεργασία χρησιμοποιούνται:

Για τη συνεργασία χρησιμοποιούνται:





Για την ανάπτυξη του θεωρητικού μέρους χρησιμοποιούνται:

Για την ανάπτυξη του θεωρητικού μέρους χρησιμοποιούνται:







Για την αξιολόγηση χρησιμοποιούνται:

Για την αξιολόγηση χρησιμοποιούνται:








Το ερωτηματολόγιο για την αξιολόγηση του μαθήματος:

Το ερωτηματολόγιο για την αξιολόγηση του μαθήματος:





Το μάθημα περιέχει στοιχεία Learning Analytics

Το μάθημα περιέχει στοιχεία Learning Analytics



Ανοιχτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι

Ο μαθητής γνωρίζει από την αρχή, "με μια ματιά", το αντικείμενο, τους σκοπούς/ στόχους και έχει στη διάθεσή του επαρκή περιγραφή του μαθήματος

Ο μαθητής γνωρίζει από την αρχή, "με μια ματιά", το αντικείμενο, τους σκοπούς/ στόχους και έχει στη διάθεσή του επαρκή περιγραφή του μαθήματος





Ο μαθητής γνωρίζει από την αρχή, "με μια ματιά", το αντικείμενο, τους σκοπούς/ στόχους και έχει στη διάθεσή του επαρκή περιγραφή κάθε ενότητας

Ο μαθητής γνωρίζει από την αρχή, "με μια ματιά", το αντικείμενο, τους σκοπούς/ στόχους και έχει στη διάθεσή του επαρκή περιγραφή κάθε ενότητας





Τα προαπαιτούμενα του μαθήματος είναι σαφή

Τα προαπαιτούμενα του μαθήματος είναι σαφή




Οι οδηγίες για την εγκατάσταση απαιτούμενου software / hardware είναι σαφείς

Οι οδηγίες για την εγκατάσταση απαιτούμενου software / hardware είναι σαφείς




Οι οδηγίες για τις κάθε είδους δραστηριότητες του μαθήματος ήταν:

Οι οδηγίες για τις κάθε είδους δραστηριότητες του μαθήματος ήταν:






Το μάθημα διαθέτει συνθήκες ολoκλήρωσης των δραστηριοτήτων και learning paths

Το μάθημα διαθέτει συνθήκες ολoκλήρωσης των δραστηριοτήτων και learning paths




Το μάθημα ενθαρρύνει και υποβοηθά τη συνεργασία των συμμετεχόντων

Το μάθημα ενθαρρύνει και υποβοηθά τη συνεργασία των συμμετεχόντων




Το πλήθος των ευκαιριών εξάσκησης στο μάθημα ήταν:

Το πλήθος των ευκαιριών εξάσκησης στο μάθημα ήταν:

Το πλήθος των βαθμολογούμενων δραστηριοτήτων στο μάθημα ήταν:

Το πλήθος των βαθμολογούμενων δραστηριοτήτων στο μάθημα ήταν:

Στις βαθμολογούμενες δραστηριότητες:

Στις βαθμολογούμενες δραστηριότητες:




Ανοιχτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι