ΣΚΟΠΟΣ

Η παρούσα ενότητα έχει ως στόχο την εξοικείωση με τις διαφορετικές μορφές καινοτομίας που επηρεάζουν την επιχειρηματική δραστηριότητα. Οι φοιτητές/τριες θα κατανοήσουν τις πηγές από τις οποίες προέρχεται η καινοτομία, καθώς και τα συστήματα και τις διαδικασίες που υποστηρίζουν την ανάπτυξή της μέσα σε επιχειρηματικά περιβάλλοντα. Επίσης θα αναπτύξουν τη δυνατότητα να εντοπίζουν ευκαιρίες για καινοτομία και να τις αξιοποιούν για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και της βιωσιμότητας των επιχειρήσεων.


ΠΡΟΣΔΟΚΩΜΕΝΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μετά την ολοκλήρωση της ενότητας «Η καινοτομία στις επιχειρήσεις», οι φοιτητές/τριες αναμένεται να είναι σε θέση να:

  • Αναγνωρίζουν και να διακρίνουν τους διάφορους τύπους και είδη καινοτομίας, όπως η τεχνολογική, οργανωτική, καινοτομία προϊόντων και διαδικασιών, καθώς και να κατανοούν τη σημασία τους στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον.
  • Κατανοούν τις κύριες πηγές προέλευσης της επιχειρηματικής καινοτομίας, και να αναλύουν πώς αυτές οι πηγές συμβάλλουν στη δημιουργία νέων επιχειρηματικών ευκαιριών.
  • Περιγράφουν και να αξιολογούν τα συστήματα καινοτομίας που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για την προώθηση και διαχείριση της καινοτομίας
  • Αξιολογούν την επίδραση της καινοτομίας στην ανταγωνιστικότητα και τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων, και να κατανοούν τις προκλήσεις που σχετίζονται με την εισαγωγή καινοτομιών στην αγορά


ΛΕΞΕΙΣ - ΚΛΕΙΔΙΑ

Τεχνολογική Καινοτομία Επιχειρηματική Στρατηγική Πηγές Καινοτομίας
Ανταγωνιστικότητα Συστήματα Καινοτομίας Καινοτομική Διαδικασία


ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ