Κινητήρες, αισθητήρες και ...Γνωστικά αντικείμενα
Κινητήρες, αισθητήρες και ...Γνωστικά αντικείμενα
Θεματικές Προτάσεις
Σε κάθε περίπτωση, η ενασχόληση με τη ρομποτική ενέχει δύο ειδών
δραστηριότητες, μια κατασκευαστική και μια προγραμματιστική. Ο προγραμματισμός ρομποτικών κατασκευών έχει μια ιδιαιτερότητα σε σχέση με
τον προγραμματισμό σε άλλες συνθήκες ή καταστάσεις γιατί ταυτίζεται με την
απόδοση συμπεριφοράς σε μια τεχνητή κατασκευή. Η τεχνητή κατασκευή δημιουργείται
από τους μαθητές αξιοποιώντας ένα σύνολο δομικών υλικών. Μια τυπική συμπεριφορά της
ρομποτικής κατασκευής είναι η αντίδραση σε ένα πιθανό ερέθισμα. Πρόκειται για
ένα χαρακτηριστικό ξεκάθαρα ανθρωπομορφικό, γι’ αυτό και το ενδιαφέρον έχει
στραφεί στη μελέτη συμπεριφορών ζώντων οργανισμών ή βιολογικών συστημάτων με τη
βοήθεια των ρομποτικών κατασκευών. Η ρομποτική έχει τη δυνατότητα να εφαρμοστεί σε όλες τις βαθμίδες
εκπαίδευσης για τη διδασκαλία διαφόρων εννοιών, κυρίως, από τις Φυσικές
Επιστήμες και άλλα γνωστικά αντικείμενα.