Page
ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ - Χρησιμότατες
ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ - Χρησιμότατες
Completion requirements
Ρυθμίσεις στο προγραμματιστικό περιβάλλον
Στο προγραμματιστικό περιβάλλον υπάρχει η δυνατότητα να μεταβείτε στην σελίδα του διαχειριστικού για την παραμετροποίηση τιμών που αφορούν στο ρομπότ.
Από την αρχική σελίδα (επάνω δεξιά) επιλέγετε το γρανάζι.
Στα προγράμματα με το ρομπότ χρησιμοποιούνται οι αισθητήρες οι οποίοι αποδίδουν τιμές προς το πρόγραμμα κι ανάλογα με τι έχει ρυθμιστεί το ρομπότ αλληλεπιδρά με το περιβάλλον. Υπάρχουν εξαρχής ορισμένες τιμές για τους αισθητήρες και αυτές οι τιμές μπορούν, μέσα από το διαχειριστικό περιβάλλον να αλλάξουν.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ:
- Στροφή 90 μοίρες, υποδιαίρεση (για 45 2)
Έστω ότι θέλουμε να στρίψει το ρομπότ ορισμένες μοίρες, αλλά όχι 90 μοίρες. Εάν χρησιμοποιηθεί η εντολή Στρίψε δεξιά 90 μοίρες εξ ορισμού στρίβει 90 μοίρες. Η τιμή της παραμέτρου είναι 1. Πώς θα υποχρεώσουμε το ρομπότ να στρίψει, π.χ., 45 μοίρες; Θέτουμε την τιμή της παραμέτρου 2. Αντίστοιχα, για 1 μοίρα θέτουμε τιμή παραμέτρου 90 κ.ο.κ. - Αισθητήρας απόστασης, εμπόδιο μικρότερη από 15
Έστω ότι θέλουμε το ρομπότ να προχωράει μπροστά μέχρι που να βρει εμπόδιο. Πόσο κοντά μπορεί να είναι αυτό το εμπόδιο; Εξ ορισμού, η τιμή της παραμέτρου είναι 15. Αυτή η τιμή μπορεί να αλλάξει ώστε το ρομπότ είτε να σταματάει πιο κοντά στο εμπόδιο είτε πιο μακριά. - Βήμα ένα, εκατοστά
Έστω ότι θέλουμε, για 4 φορές, το ρομπότ να προχωράει μπροστά κατά ένα βήμα και να λέει "γεια". Πόσα εκατοστά μπορεί να είναι αυτό το βήμα; Εξ ορισμού, η τιμή του βήματος είναι 26. Αυτή η τιμή της παραμέτρου μπορεί να αλλάξει.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ:
Σε κάθε αλλαγή που επιθυμούμε χρειάζεται να επιλέξουμε Αποθήκευση αλλαγών.
Last modified: Monday, 2 January 2023, 8:40 PM