Σκοπός

  • να έρθετε σε επαφή με το ρομπότ Fossbot και τα βασικά του στοιχεία και να αντιληφθείτε τη συσχέτιση ρομπότ και προγραμματισμού.

Διδακτικοί στόχοι

Στο τέλος της δραστηριότητας θα είστε σε θέση να:

  • να  συνδέσετε το Fossbot με το προγραμματιστικό περιβάλλον
  • να δημιουργήσετε τα πρώτα σας απλά προγράμματα.

Παιδαγωγική Αξιοποίηση

Τα μικρά παιδιά μπορούν να προγραμματίσουν και να δουν να ανταποκρίνεται το ρομπότ οπότε ενθαρρύνονται κατ' αρχάς γιατί βλέπουν το ρομπότ να ανταποκρίνεται στον προγραμματισμό.


Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 14 Δεκεμβρίου 2022, 5:13 PM