Skip to main content
Side panel
Home
More
English (en)
English (en)
Ελληνικά (el)
You are currently using guest access
Log in
Home
Open course index
fossbot_dimotiko
Βασικές έννοιες προγραμματισμού (σελ.44-47)
URL
Βασικές έννοιες προγραμματισμού (σελ.44-47)
Βασικές έννοιες προγραμματισμού (σελ.44-47)
Completion requirements
Mark as done
Click
http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/pdf/8547/2560/22-0275-01_Anaptyxi-Efarmogon-se-Programmatistiko-Perivallon_G-Lykeiou-SpOikPlir_Vivlio-Mathiti/
link to open resource.
◄ 3γ_Με τον αισθητήρα φωτός - Ένα πουλάκι κελαϊδάει μέχρι να σκοτεινιάσει
Jump to...
Jump to...
Ανακοινώσεις
Forum αποριών των επιμορφούμενων
Σκοπός - Στόχοι
Θεωρίες μάθησης
Εκπαιδευτικά Περιβάλλοντα και Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ)
STEM και STEAM
Ρομπότ και ρομποτική
Πλεονεκτήματα και προβλήματα/δυσκολίες εφαρμογής της εκπαιδευτικής ρομποτικής
Κινητήρες, αισθητήρες και ...Γνωστικά αντικείμενα
Ερώτηση - Παράδειγμα
Απαντήστε σύμφωνα με την ειδικότητά σας
Ερώτηση: πλεονεκτήματα - προβλήματα/δυσκολίες
Πλεονεκτήματα και προβλήματα/δυσκολίες εφαρμογής της εκπαιδευτικής ρομποτικής
Επιστήμη, Τεχνολογία, Μηχανική και Μαθηματικά
Επιστήμη, Τεχνολογία, Μηχανική, Τέχνες και Μαθηματικά
Σκοπός - Στόχοι
Τι είναι το Fossbot
Σύντομη παρουσίαση
Ζητήματα Προγραμματισμού
Τι είναι το Blockly
Εγκατάσταση των απαραίτητων λογισμικών
Το περιβάλλον του προσομοιωτή Coppelia
1α_Ένα πρώτο πρόγραμμα - Κίνηση με χρώματα
1β_χρώματα και ήχοι
fossbot_lite.ttt
Απόκτηση και καλλιέργεια υπολογιστικής σκέψης
Σκοπός - Στόχοι
Μια εισαγωγή στις κύριες δομές του προγραμματισμού
Θεωρητικά ζητήματα ακολουθιακής δομής
2α_Χρόνος και μηνύματα
2β_Υπολογισμός ταχύτητας ευθύγραμμης ομαλής κίνησης
2γ_Πώς συμπεριφέρεται το ρομπότ Fossbot;
Βασικές έννοιες προγραμματισμού (για την ακολουθιακή δομή σελ. 36-37)
Σκοπός - Στόχοι
Θεωρητικά ζητήματα επαναληπτικής δομής
Πιθανά λάθη και τύποι λαθών
Αισθητήρες
ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ - Χρησιμότατες
3α_Το ρομπότ ζωγραφίζει ένα τετράγωνο...κι όχι μόνο
3β_Το ρομπότ σχηματίζει έναν κύκλο
3γ_Με τον αισθητήρα φωτός - Ένα πουλάκι κελαϊδάει μέχρι να σκοτεινιάσει
Περί των αισθητήρων
Σκοπός - Στόχοι
Εμφωλευμένες εντολές
4α_Το ρομπότ σταματάει μπροστά σε εμπόδιο
4β_Το ρομπότ περιτρέχει μια γωνία με εμπόδια
4γ_Το ρομπότ σχηματίζει πολλά τετράγωνα
fossbot_lite_obstacle1.ttt
fossbot_lite_obstacle2.ttt
Σκοπός - Στόχοι
Σχετικά με τους τελεστές
Θεωρητική παρουσίαση της δομής επιλογής
Το πιο απλό πρόγραμμα για ένα εμπόδιο - με απόσταση που ρυθμίζουμε εμείς
5α_Ένα ζικ ζακ για το Fossbot
5β_Ο χρόνος που πέρασε
5γ_Εμπόδιο και σένσορας φωτός
5δ_Εμπόδιο ή χρόνος που πέρασε
fossbot_lite_obstacle1.ttt
fossbot_lite_obstacle2_up_right.ttt
fossbot_lite_light.ttt
fossbot_lite_obstacle2.ttt
Σκοπός - Στόχοι
Αισθητήρες που "βλέπουν" στο έδαφος
6α_Το ρομπότ είναι "φυλακισμένο"
6β_Το ρομπότ ακολουθεί τη μαύρη γραμμή (line follower)
fossbot_empty_zikzak3_prison.ttt
fossbot_empty_zikzak.ttt
Σκοπός - Στόχοι
Ανίχνευση αναγκών
Μεταβλητές - όνομα και περιεχόμενο
7α_Πόσα εμπόδια συνάντησε στον δρόμο του το ρομπότ;
7β_Το Fossbot μας δίνει τον μέσο όρο φωτεινότητας
fossbot_lite_many_obstacles2.ttt
fossbot_lite2.ttt
Σκοπός - Στόχοι
Εισαγωγή δικών μας ήχων
8α_Μαθηματικά για τους άρτιους και περιττούς αριθμούς
fossbot_lite.ttt
Σκοπός - Στόχοι
9α_Το Fossbot κινείται επάνω σε τραπέζι
9β_Το Fossbot τελικά πέφτει από το τραπέζι! Υπάρχουν κι ατυχήματα...
fossbot_table.ttt
fossbot_table_cuboid.ttt
Σκοπός - Στόχοι
10α_Το Fossbot κινείται σε μια διαδρομή με εμπόδια
fossbot_cones.ttt
Σκοπός - Στόχοι
Το θεωρητικό πλαίσιο των λιστών
11α_Το fossbot κι οι λίστες
fossbot_lite2.ttt
Ερωτηματολόγιο Τελικής Αξιολόγησης
Περί των αισθητήρων ►