Skip to main content
Side panel
Home
More
English (en)
English (en)
Ελληνικά (el)
You are currently using guest access
Log in
Home
Open course index
Ανοιχτά Μαθήματα στα Ελληνικά
Μαθήματα Ψηφιακών Δεξιοτήτων
fossbot_dimotiko
Βασικές έννοιες προγραμματισμού (για την ακολουθιακή δομή σελ. 36-37)
URL
Βασικές έννοιες προγραμματισμού (για την ακολουθιακή δομή σελ. 36-37)
Βασικές έννοιες προγραμματισμού (για την ακολουθιακή δομή σελ. 36-37)
Completion requirements
Mark as done
Click
http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/pdf/8547/2560/22-0275-01_Anaptyxi-Efarmogon-se-Programmatistiko-Perivallon_G-Lykeiou-SpOikPlir_Vivlio-Mathiti/
link to open resource.
◄ 2γ_Πώς συμπεριφέρεται το ρομπότ Fossbot;
Jump to...
Jump to...
Ανακοινώσεις
Forum αποριών των επιμορφούμενων
Σκοπός - Στόχοι
Θεωρίες μάθησης
Εκπαιδευτικά Περιβάλλοντα και Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ)
STEM και STEAM
Ρομπότ και ρομποτική
Πλεονεκτήματα και προβλήματα/δυσκολίες εφαρμογής της εκπαιδευτικής ρομποτικής
Κινητήρες, αισθητήρες και ...Γνωστικά αντικείμενα
Ερώτηση - Παράδειγμα
Απαντήστε σύμφωνα με την ειδικότητά σας
Ερώτηση: πλεονεκτήματα - προβλήματα/δυσκολίες
Πλεονεκτήματα και προβλήματα/δυσκολίες εφαρμογής της εκπαιδευτικής ρομποτικής
Επιστήμη, Τεχνολογία, Μηχανική και Μαθηματικά
Επιστήμη, Τεχνολογία, Μηχανική, Τέχνες και Μαθηματικά
Σκοπός - Στόχοι
Τι είναι το Fossbot
Σύντομη παρουσίαση
Ζητήματα Προγραμματισμού
Τι είναι το Blockly
Εγκατάσταση των απαραίτητων λογισμικών
Το περιβάλλον του προσομοιωτή Coppelia
1α_Ένα πρώτο πρόγραμμα - Κίνηση με χρώματα
1β_χρώματα και ήχοι
fossbot_lite.ttt
Απόκτηση και καλλιέργεια υπολογιστικής σκέψης
Σκοπός - Στόχοι
Μια εισαγωγή στις κύριες δομές του προγραμματισμού
Θεωρητικά ζητήματα ακολουθιακής δομής
2α_Χρόνος και μηνύματα
2β_Υπολογισμός ταχύτητας ευθύγραμμης ομαλής κίνησης
2γ_Πώς συμπεριφέρεται το ρομπότ Fossbot;
Σκοπός - Στόχοι
Θεωρητικά ζητήματα επαναληπτικής δομής
Πιθανά λάθη και τύποι λαθών
Αισθητήρες
ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ - Χρησιμότατες
3α_Το ρομπότ ζωγραφίζει ένα τετράγωνο...κι όχι μόνο
3β_Το ρομπότ σχηματίζει έναν κύκλο
3γ_Με τον αισθητήρα φωτός - Ένα πουλάκι κελαϊδάει μέχρι να σκοτεινιάσει
Βασικές έννοιες προγραμματισμού (σελ.44-47)
Περί των αισθητήρων
Σκοπός - Στόχοι
Εμφωλευμένες εντολές
4α_Το ρομπότ σταματάει μπροστά σε εμπόδιο
4β_Το ρομπότ περιτρέχει μια γωνία με εμπόδια
4γ_Το ρομπότ σχηματίζει πολλά τετράγωνα
fossbot_lite_obstacle1.ttt
fossbot_lite_obstacle2.ttt
Σκοπός - Στόχοι
Σχετικά με τους τελεστές
Θεωρητική παρουσίαση της δομής επιλογής
Το πιο απλό πρόγραμμα για ένα εμπόδιο - με απόσταση που ρυθμίζουμε εμείς
5α_Ένα ζικ ζακ για το Fossbot
5β_Ο χρόνος που πέρασε
5γ_Εμπόδιο και σένσορας φωτός
5δ_Εμπόδιο ή χρόνος που πέρασε
fossbot_lite_obstacle1.ttt
fossbot_lite_obstacle2_up_right.ttt
fossbot_lite_light.ttt
fossbot_lite_obstacle2.ttt
Σκοπός - Στόχοι
Αισθητήρες που "βλέπουν" στο έδαφος
6α_Το ρομπότ είναι "φυλακισμένο"
6β_Το ρομπότ ακολουθεί τη μαύρη γραμμή (line follower)
fossbot_empty_zikzak3_prison.ttt
fossbot_empty_zikzak.ttt
Σκοπός - Στόχοι
Ανίχνευση αναγκών
Μεταβλητές - όνομα και περιεχόμενο
7α_Πόσα εμπόδια συνάντησε στον δρόμο του το ρομπότ;
7β_Το Fossbot μας δίνει τον μέσο όρο φωτεινότητας
fossbot_lite_many_obstacles2.ttt
fossbot_lite2.ttt
Σκοπός - Στόχοι
Εισαγωγή δικών μας ήχων
8α_Μαθηματικά για τους άρτιους και περιττούς αριθμούς
fossbot_lite.ttt
Σκοπός - Στόχοι
9α_Το Fossbot κινείται επάνω σε τραπέζι
9β_Το Fossbot τελικά πέφτει από το τραπέζι! Υπάρχουν κι ατυχήματα...
fossbot_table.ttt
fossbot_table_cuboid.ttt
Σκοπός - Στόχοι
10α_Το Fossbot κινείται σε μια διαδρομή με εμπόδια
fossbot_cones.ttt
Σκοπός - Στόχοι
Το θεωρητικό πλαίσιο των λιστών
11α_Το fossbot κι οι λίστες
fossbot_lite2.ttt
Ερωτηματολόγιο Τελικής Αξιολόγησης
Σκοπός - Στόχοι ►