Λυπάμαι που θα είμαι καυστική, αλλά μεταδίδεται λανθασμένη γνώση, τουλάχιστον σε ότι αφορά την προσχολική εκπαίδευση
Αυτό δεν είναι διδασκαλία Μοτίβων. Για όποιον θέλει περισσότερα ας διαβάσει
Τζεκάκη Μ. (2010). Μαθηματική εκπαίδευση για την προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία, Θεσσαλονίκη :ΖΥΓΟΣ, σελ. 185-213
Λυπάμαι που και εγώ θα σας απαντήσω καυστικά... αλλά δεν έχετε κατανοήσει την άσκηση...το σχέδιο μαθήματος δεν αφορά στη διδασκαλία Μοτίβων αλλά στη χρήση του μοτίβου (pattern) για την αρίθμηση....Καλή συνέχεια!
Θα μπορούσατε να μου στείλετε μια ενδεικτική βιβλιογραφία για να τη μελετήσω;
Σας ευχαριστώ πολύ
Σας ευχαριστώ πολύ