Wanneer voelt IPTV Premium echt als verbetering?

Wanneer voelt IPTV Premium echt als verbetering?

by talan diondre -
Number of replies: 2

Afgelopen weekend zat ik met vrienden tv te kijken en iemand vertelde enthousiast over IPTV Premium, wat me eerlijk gezegd nieuwsgierig maakte. Ik ben namelijk een beetje klaar met het klassieke zappen en het gevoel dat ik betaal voor dingen die ik niet gebruik. Wat me aanspreekt is dat IPTV via internet werkt en je daardoor veel meer vrijheid hebt in wat en wanneer je kijkt

In reply to talan diondre

Re: Wanneer voelt IPTV Premium echt als verbetering?

by ikenna marquez -
Ik merk dat gewone tv inmiddels een beetje ouderwets aanvoelt, en ik denk steeds vaker aan IPTV Premium, maar ik begrijp nog niet helemaal wanneer het echt als een upgrade voelt. Bij wie het al heeft: zeg eerlijk, op welk moment besef je dat het een goede keuze was?
In reply to ikenna marquez

Re: Wanneer voelt IPTV Premium echt als verbetering?

by abdirizak graeden -

Het moment dat het voor mij echt klikte, was niet meteen bij het installeren, maar pas toen ik merkte dat ik niet meer terug wilde naar gewone tv, In het begin voelde het gewoon als iets nieuws om te proberen, maar na een paar dagen werd het duidelijk dat alles flexibeler en overzichtelijker was, toen ik Tivimate begon te gebruiken, merkte ik hoe handig het is om zelf controle te hebben over wat en wanneer je kijkt, zonder vast te zitten aan vaste schema’s, dat was eigenlijk het punt waarop het echt als een upgrade voelde.