Zaczęło się od nudy. Takiej zwykłej, szarej, listopadowej nudy, kiedy to za oknem ciemno już o czwartej, a ty siedzisz w mieszkaniu i zastanawiasz się, co ze sobą zrobić. Pracuję jako grafik w małej agencji reklamowej, więc większość dnia spędzam przed monitorem. Wieczorami zwykle czytam książki albo oglądam seriale, ale w tamtym okresie jakoś nic mnie nie wciągało. Kolega z pracy, Marek, opowiadał mi kiedyś o swoich wieczorach z grami online. Mówił, że to dla niego sposób na odstresowanie, taka chwila tylko dla siebie, bez presji i bez zobowiązań. Postanowiłem spróbować. Ot, żeby zobaczyć, o co w tym całym zamieszaniu chodzi.
Pierwsze wrażenie? Szczerze mówiąc, byłem sceptyczny. Wydawało mi się, że to wszystko jest takie samo – kolorowe światełka, wirujące bębny, dźwięki, które mają cię zahipnotyzować. Ale im dłużej patrzyłem na różne platformy, tym bardziej doceniałem szczegóły. Interfejsy są dziś naprawdę dopracowane, animacje płynne, a wybór gier ogromny. Nie chodzi mi wcale o to, żeby od razu wygrywać jakieś wielkie pieniądze. Chodzi o samą przyjemność obcowania z czymś, co jest po prostu ładnie zrobione. No i o tę nutkę niepewności – co się stanie za chwilę? Czy trafię w tę kombinację, czy nie? To trochę jak rozwiązywanie krzyżówki, tylko zamiast słów masz symbole.
Po kilku dniach przeglądania różnych stron trafiłem na jedną, która wydała mi się bardziej przejrzysta niż inne. Nie miała nachalnych reklam, wszystko było logicznie poukładane, a sekcja z grami nie przytłaczała. Założyłem konto, bo bez tego nie da się przecież niczego przetestować. Sam proces rejestracji był szybki i prosty, co mnie pozytywnie zaskoczyło. Pamiętam, że przy kolejnym logowaniu pomyślałem sobie, że to całkiem wygodne – vavada zaloguj i od razu jesteś w środku, bez zbędnych kroków. To była taka pierwsza iskra sympatii do tej platformy.