Οδηγίες προς εκπαιδευτικούς
Οδηγίες προς εκπαιδευτικούς
Το αναφερόμενο θεωρητικό υπόβαθρο που παρέχεται από το υλικό είναι απαραίτητο για την κατανόηση των εννοιών, όχι όμως αυτοσκοπός του μαθήματος και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να επιδιωχθεί στείρα απομνημόνευσή του. Προτείνεται η εστίαση σε έννοιες κλειδιά και στην ορολογία που είναι απαραίτητες, ώστε να κατανοούν οι σπουδαστές τα βασικά στοιχεία των Λειτουργικών Συστημάτων και τις οδηγίες των δραστηριοτήτων που θα πρέπει να υλοποιήσουν στα πλαίσια του μαθήματος.
Προτείνεται στους εκπαιδευτικούς να διατρέξουν την ύλη του εκπαιδευτικού υλικού σειριακά, ανά κεφάλαιο, και να υλοποιούν τις δραστηριότητες που προτείνονται, ώστε να κατανοούν οι σπουδαστές σε βάθος το θεωρητικό μέρος της κάθε ενότητας.
Στο πλαίσιο της σπειροειδούς προσέγγισης της ύλης, όταν θα γίνεται παρουσίαση μιας δυνατότητας ή λειτουργίας ενός Λ.Σ θα πρέπει να υπενθυμίζεται στους σπουδαστές ο τρόπος που την επιτελούν τα άλλα Λ.Σ.
Είναι σημαντική η ανάγκη έρευνας των εκπαιδευτικών αναγκών και συνεπακόλουθα το επίπεδο γνώσεων που έχουν οι τρέχοντες σπουδαστές σας ώστε να εστιάσετε τη διδασκαλία σας στις πραγματικές δυνατότητες και ανάγκες τους. Το υλικό έχει σχεδιαστεί για να διδαχθεί σειριακά αλλά ο εκπαιδευτικός μπορεί να κάνει διαφοροποιήσεις ανάλογα με το τμήμα που διδάσκετε ή έχετε διαπιστώσει ότι οι σπουδαστές το γνωρίζουν ήδη.
Ωστόσο συνίσταται να ολοκληρωθούν όλες οι δραστηριότητες, επειδή είναι σχεδιασμένες με στόχο να προσφέρουν, κάθε μία ξεχωριστά, συγκεκριμένες δεξιότητες στους σπουδαστές.