Περιγραφή θέματος

    • Μετά την ολοκλήρωση αυτής της ενότητας ως εκπαιδευόμενοι θα μπορείτε να:

      • περιγράφετε και χρησιμοποιήστε ένα φωτοαντιστάτη
      • δημιουργείτε ένα κύκλωμα που να ανιχνεύει και να μετράει το φως
      • χρησιμοποιείτε τη σειριακή οθόνη στο περιβάλλον IDE του Arduino
      • αντιστοιχίζετε το ποσό φωτός που ανιχνεύετε σε τιμές στη σειριακή οθόνη
    • Μετά την ολοκλήρωση αυτής της ενότητας ως εκπαιδευόμενοι θα μπορείτε να:

      • χειριστείτε μια δέσμη λέιζερ
      • δημιουργήσετε ένα κύκλωμα που ενεργοποιεί και απενεργοποιεί τη δέσμη λέιζερ
      • κατασκευάζετε τον κώδικα του NodeMCU για να αναβοσβήνει η δέσμη λέιζερ
    • Μετά την ολοκλήρωση αυτής της ενότητας ως εκπαιδευόμενοι θα μπορείτε να:

      • περιγράψετε τι είναι ένας βομβητής (buzzer) και τις χρήσεις του
      • δημιουργήσετε ένα κύκλωμα με βομβητή και NodeMCU
      • προγραμματίσετε το NodeMCU για να παράγει απλά ηχητικά σήματα (μπιπ)
      • παράγετε μελωδίες που δημιουργούνται από συγκεκριμένες εντολές σε Arduino IDE, με NodeMCU και βομβητή
    • Μετά την ολοκλήρωση αυτής της ενότητας ως εκπαιδευόμενοι θα μπορείτε να:

      • δημιουργήσετε ένα κύκλωμα βασισμένο σε δέσμη λέιζερ, φωτοαντίσταση, βομβητή και πλακέτα NodeMCU
      • δημιουργήσετε ένα πρόγραμμα για να κάνετε το παραπάνω κύκλωμα να λειτουργεί ως παγίδα λέιζερ
      • περιγράψετε την έννοια της μεταβλητής
      • χρησιμοποιείτε διαφορετικούς τύπους μεταβλητών λογικές ή ακέραιες
      • επαναφέρετε το κύκλωμα μετά την ενεργοποίησή του για να σταματήσετε το ηχητικό σήμα του βομβητή
    • Προβολή Λάβετε βαθμό Λάβετε βαθμό επιτυχίας
    • Κάντε μια υποβολή Λάβετε βαθμό
    • Εδώ μπορείτε να συζητήσετε οτιδήποτε αφορά τις δραστηριότητες της συγκεκριμένης ημέρας με άλλους μαθητές και εκπαιδευτές. Ασκήσεις, λύσεις κουίζ, ιδέες για να γίνει αυτό το μάθημα καλύτερα και φυσικά.........πιο διασκεδαστικό!