Μετάβαση στο κεντρικό περιεχόμενο
Πλευρικός πίνακας
elearn.ellak.gr
Αυτή τη στιγμή χρησιμοποιείτε πρόσβαση επισκέπτη (
Σύνδεση
)
Εκπαιδευτική Ρομποτική - 3D Εκτυπώσεις - Διαδίκτυο των Πραγμάτων
Ημέρα 1
Ημέρα 2
Ημέρα 3
Ημέρα 4
Ημέρα 5
Ημέρα 6
Ημέρα 7
Ημέρα 8
Αρχική
Ημερολόγιο
Εκπαιδευτική Ρομποτική - 3D Εκτυπώσεις - Διαδίκτυο των Πραγμάτων
Αρχική
Μαθήματα
Ανοιχτά Μαθήματα στα Ελληνικά
Μαθήματα Ψηφιακών Δεξιοτήτων
Εκπαιδευτική Ρομποτική - 3D Εκτυπώσεις - Διαδίκτυο των Πραγμάτων
Ημέρα 6
Γενικά
Βοηθητικό υλικό
Ανακοινώσεις
Φόρουμ
Εκπαιδευτικοί πόροι Ρομποτικής
Σελίδα
Linux Mint 17 - Εισαγωγή στο Linux για Αρχάριους
Σελίδα
Υλικό και Λογισμικό που θα χρειαστείτε γι' αυτή τη σειρά μαθημάτων
Σελίδα
Διαδικτυακοί πόροι για τις εκτυπώσεις 3D
Σελίδα
Ερωτήσεις και απαντήσεις
Φόρουμ
Εδώ μπορείτε να κάνετε τις ερωτήσεις σας
Εκπαιδευτικό βίντεο για τις εφαρμογές της Ρομποτικής
Διεύθυνση URL
◄
Ημέρα 5
Ημέρα 7
►
Ημέρα 6
Ημέρα 6
Διάγραμμα επαφών NodeMCU v1.0
Σελίδα
Ημέρα 6 - Ενότητα 1 - Ανιχνεύοντας το φως
Βιβλίο
Μετά την ολοκλήρωση αυτής της ενότητας ως εκπαιδευόμενοι θα μπορείτε να:
περιγράφετε και χρησιμοποιήστε ένα φωτοαντιστάτη
δημιουργείτε ένα κύκλωμα που να ανιχνεύει και να μετράει το φως
χρησιμοποιείτε τη σειριακή οθόνη στο περιβάλλον IDE του Arduino
αντιστοιχίζετε το ποσό φωτός που ανιχνεύετε σε τιμές στη σειριακή οθόνη
Ημέρα 6 - Ενότητα 2 - Χειριζόμενοι μια ακτίνα λέιζερ
Βιβλίο
Μετά την ολοκλήρωση αυτής της ενότητας ως εκπαιδευόμενοι θα μπορείτε να:
χειριστείτε μια δέσμη λέιζερ
δημιουργήσετε ένα κύκλωμα που ενεργοποιεί και απενεργοποιεί τη δέσμη λέιζερ
κατασκευάζετε τον κώδικα του NodeMCU για να αναβοσβήνει η δέσμη λέιζερ
Ημέρα 6 - Ενότητα 3 - Κάνοντας θόρυβο με το buzzer
Βιβλίο
Μετά την ολοκλήρωση αυτής της ενότητας ως εκπαιδευόμενοι θα μπορείτε να:
περιγράψετε τι είναι ένας βομβητής (buzzer) και τις χρήσεις του
δημιουργήσετε ένα κύκλωμα με βομβητή και NodeMCU
προγραμματίσετε το NodeMCU για να παράγει απλά ηχητικά σήματα (μπιπ)
παράγετε μελωδίες που δημιουργούνται από συγκεκριμένες εντολές σε Arduino IDE, με NodeMCU και βομβητή
Ημέρα 6 - Ενότητα 4 - Φτιάχνοντας μία παγίδα με λέιζερ
Βιβλίο
Μετά την ολοκλήρωση αυτής της ενότητας ως εκπαιδευόμενοι θα μπορείτε να:
δημιουργήσετε ένα κύκλωμα βασισμένο σε δέσμη λέιζερ, φωτοαντίσταση, βομβητή και πλακέτα NodeMCU
δημιουργήσετε ένα πρόγραμμα για να κάνετε το παραπάνω κύκλωμα να λειτουργεί ως παγίδα λέιζερ
περιγράψετε την έννοια της μεταβλητής
χρησιμοποιείτε διαφορετικούς τύπους μεταβλητών λογικές ή ακέραιες
επαναφέρετε το κύκλωμα μετά την ενεργοποίησή του για να σταματήσετε το ηχητικό σήμα του βομβητή
Ημέρα 6 - Ανίχνευση φωτός και Παγίδα λέιζερ - Quiz
Κουίζ
Ημέρα 6 - Εργασία - Αναβάθμιση παγίδας λέιζερ
Ανάθεση εργασίας
Χώρος συζητήσεων για τις δραστηριότητες της Ημέρας 6
Φόρουμ
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε οτιδήποτε αφορά τις δραστηριότητες της συγκεκριμένης ημέρας με άλλους μαθητές και εκπαιδευτές. Ασκήσεις, λύσεις κουίζ, ιδέες για να γίνει αυτό το μάθημα καλύτερα και φυσικά.........
πιο διασκεδαστικό!
◄
Ημέρα 5
Ημέρα 7
►
Μεταπήδηση σε...
Κύρια σελίδα του μαθήματος
Ημέρα 1
Ημέρα 2
Ημέρα 3
Ημέρα 4
Ημέρα 5
Ημέρα 7
Ημέρα 8