Εκπαιδευτική Ρομποτική - 3D Εκτυπώσεις - Διαδίκτυο των Πραγμάτων
Περιγραφή θέματος
-
Γενικά
-
Βοηθητικό υλικό
-
Φόρουμ
-
Εδώ μπορείτε να κάνετε τις ερωτήσεις σας
-
-
-
ΠροβολήΜετά την ολοκλήρωση αυτής της ενότητας ως εκπαιδευόμενοι θα μπορείτε να:
- περιγράφετε και χρησιμοποιήστε ένα φωτοαντιστάτη
- δημιουργείτε ένα κύκλωμα που να ανιχνεύει και να μετράει το φως
- χρησιμοποιείτε τη σειριακή οθόνη στο περιβάλλον IDE του Arduino
- αντιστοιχίζετε το ποσό φωτός που ανιχνεύετε σε τιμές στη σειριακή οθόνη
-
ΠροβολήΜετά την ολοκλήρωση αυτής της ενότητας ως εκπαιδευόμενοι θα μπορείτε να:
- χειριστείτε μια δέσμη λέιζερ
- δημιουργήσετε ένα κύκλωμα που ενεργοποιεί και απενεργοποιεί τη δέσμη λέιζερ
- κατασκευάζετε τον κώδικα του NodeMCU για να αναβοσβήνει η δέσμη λέιζερ
-
ΠροβολήΜετά την ολοκλήρωση αυτής της ενότητας ως εκπαιδευόμενοι θα μπορείτε να:
- περιγράψετε τι είναι ένας βομβητής (buzzer) και τις χρήσεις του
- δημιουργήσετε ένα κύκλωμα με βομβητή και NodeMCU
- προγραμματίσετε το NodeMCU για να παράγει απλά ηχητικά σήματα (μπιπ)
- παράγετε μελωδίες που δημιουργούνται από συγκεκριμένες εντολές σε Arduino IDE, με NodeMCU και βομβητή
-
Μετά την ολοκλήρωση αυτής της ενότητας ως εκπαιδευόμενοι θα μπορείτε να:
- δημιουργήσετε ένα κύκλωμα βασισμένο σε δέσμη λέιζερ, φωτοαντίσταση, βομβητή και πλακέτα NodeMCU
- δημιουργήσετε ένα πρόγραμμα για να κάνετε το παραπάνω κύκλωμα να λειτουργεί ως παγίδα λέιζερ
- περιγράψετε την έννοια της μεταβλητής
- χρησιμοποιείτε διαφορετικούς τύπους μεταβλητών λογικές ή ακέραιες
- επαναφέρετε το κύκλωμα μετά την ενεργοποίησή του για να σταματήσετε το ηχητικό σήμα του βομβητή
-
Προβολή Λάβετε βαθμό Λάβετε βαθμό επιτυχίας
-
Ανάθεση εργασίαςΚάντε μια υποβολή Λάβετε βαθμό
-
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε οτιδήποτε αφορά τις δραστηριότητες της συγκεκριμένης ημέρας με άλλους μαθητές και εκπαιδευτές. Ασκήσεις, λύσεις κουίζ, ιδέες για να γίνει αυτό το μάθημα καλύτερα και φυσικά.........πιο διασκεδαστικό!