Εκπαιδευτική Ρομποτική - 3D Εκτυπώσεις - Διαδίκτυο των Πραγμάτων
Περιγραφή θέματος
-
Γενικά
-
Βοηθητικό υλικό
-
Φόρουμ
-
Εδώ μπορείτε να κάνετε τις ερωτήσεις σας
-
-
-
ΠροβολήΜετά την ολοκλήρωση αυτής της ενότητας ως εκπαιδευόμενοι θα μπορείτε να:
- περιγράψετε την εφαρμογή Blynk, τις χρήσεις και τα βασικά στοιχεία της
- αναφέρετε τα κύρια χαρακτηριστικά του Blynk
- περιγράψετε το απαραίτητο υλικό για να κάνετε το Blynk να λειτουργήσει
-
Μετά την ολοκλήρωση αυτής της ενότητας ως εκπαιδευόμενοι θα μπορείτε να:
- προετοιμάσετε το περιβάλλον IDE του Arduino για να υποστηρίζει τις εφαρμογές του Blynk
- εγκαταστήσετε όλες τις βιβλιοθήκες που απαιτούνται για την υποστήριξη του Blynk
- προσαρμόσετε το περιβάλλον IDE του Arduino για να κωδικοποιήσετε τα προγράμματα γραμμένα σε Blynk για τις συσκευές σας
-
Μετά την ολοκλήρωση αυτής της ενότητας ως εκπαιδευόμενοι θα μπορείτε να:
- εγκαταστήσετε την εφαρμογή Blynk στο smartphone σας
- δημιουργήσετε έναν λογαριασμό Blynk στο διακομιστή Blynk
- συνδεθείτε στο διακομιστή Blynk με το λογαριασμό σας
-
ΠροβολήΜετά την ολοκλήρωση αυτής της ενότητας ως εκπαιδευόμενοι θα μπορείτε να:
- δημιουργήσετε ένα νέο έργο στο Blynk
- τοποθετήσετε γραφικά χειριστήρια πάνω στην επιφάνεια εργασίας του Blynk
- προσαρμόσετε τα γραφικά στοιχεία του Blynk
- προετοιμάσετε τον κώδικα για να επικοινωνήσει η συσκευή σας με το smartphone
- δημιουργήσετε ένα κύκλωμα για να πειραματιστείτε με το αναβοσβήσιμο ενός LED μέσω του smartphone σας
-
Μετά την ολοκλήρωση αυτής της ενόρτητας ως εκπαιδευόμενοι θα μπορείτε να:
- περιγράψετε τον αισθητήρα DHT11 και τις χρήσεις του
- κατασκευάσετε ένα κύκλωμα με ένα NodeMCU και έναν αισθητήρα DHT11 για να διαβάσετε τη Θερμοκρασία και την Υγρασία του περιβάλλοντος
- δημιουργήσετε ένα πρόγραμμα για να διαβάσετε τα αποτελέσματα στο smartphone σας
- δημιουργήσετε ένα έργο Blynk με χειριστήρια και προσαρμογές για να απεικονίσετε τα τρέχοντα αποτελέσματα και το ιστορικό τους στο smartphone
-
Προβολή Λάβετε βαθμό Λάβετε βαθμό επιτυχίας
-
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε οτιδήποτε αφορά τις δραστηριότητες της συγκεκριμένης ημέρας με άλλους μαθητές και εκπαιδευτές. Ασκήσεις, λύσεις κουίζ, ιδέες για να γίνει αυτό το μάθημα καλύτερα και φυσικά.........πιο διασκεδαστικό!