Skip to main content
elearn.ellak.gr
  • Home
  • More
English ‎(en)‎
English ‎(en)‎ Ελληνικά ‎(el)‎
You are currently using guest access
Log in
Home
  1. fossbot_nhpiagwgeio
  2. ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
URL

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Completion requirements
  1. . Foti, P. (2023) Educational robotics and computational thinking in early childhood.Linking theory to practice in International Journal of Innovation Research in Multidisciplinary Education 2(1) ISSN : 2833-453
  2. Φώτη, Π., Μπράτιτσης, Θ. (2023)  Καλλιεργώντας την υπολογιστική σκέψη στα μικρά παιδιά.  Σχέδια Μαθήματος  Εκπαιδευτικής Ρομποτικής με το BeeBot στο Νηπιαγωγείο. Αθήνα, εκδ. Γρηγόρη
  3. Foti, P. (2022). CULTIVATING PRESCHOOL STUDENTS' DIGITAL COMPETENCE THROUGH DEVELOPMENTALLY APPROPRIATE SOFTWARE. European Journal of Open Education and E-learning Studies, 7(2). doi:http://dx.doi.org/10.46827/ejoe.v7i2.4257
  4. Foti, P. (2021). The ST(R)E(A)M Methodology in Kindergarten: A Teaching Proposal for Exploratory and Discovery Learning. European Journal of Education and Pedagogy, 2(1), 1-6. https://doi.org/10.24018/ejedu.2021.2.1.21
  5. Foti, P. (2021). Exploring kindergarten teachers’ views on STEAM education and educational robotics: Dilemmas, possibilities, limitations. Advances in Mobile Learning Educational Research, 1(2), 82-95. https://doi.org/10.25082/AMLER.2021.02.00
  6. Φώτη, Π., Ρέλλια, Μ., (2020) ST(R)E(A)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική, Αθήνα, έκδ. Γρήγορη
  7. Φώτη, Π.  Καλλιεργώντας την υπολογιστική σκέψη στα μικρά παιδιά.  Σχέδια Μαθήματος  Εκπαιδευτικής Ρομποτικής στο Νηπιαγωγείο. Αθήνα, εκδ. Γρηγόρη ,(υπό έκδοση).

Click http://www.grigorisbooks.gr/product/2088/stream-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%81%CE%BF%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE link to open resource.
◄ 5β. δραστηριότητα: Fossbot και Μαθηματικά με τη χρήση των μοτίβων (patterns)
patterns ►
You are currently using guest access (Log in)
Data retention summary
Get the mobile app
Powered by Moodle